بستن
info@jahanabzar.com
۰۴۱ - ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)
چالش گرمای تابستان، ابزارهای ضد گرما را بشناسید
تابستان گرم داغ در راه است فصلی که به جهت گرمای هوا بسیاری از کارهای سنگین صنعتی و ساختمانی با مشکلاتی همراه است. گرمای شدید موجب خستگی و کاهش راندمان کار میشود. در این مقاله قصد داریم به بررسی ابزارهایی بپردازیم که میتوانند در تابستان داغ کمکتان کنند.
نکات طلایی هنگام کار با اره فارسی بر
نکات طلایی هنگام کار با اره فارسی بر، قبل از استفاده از اره فارسی بر چه باید کرد؟اره های فارسی بر علی رغم افزایش راندمان و کارایی و سرعت بخشیدن به بسیاری از برش کاری ها در صورت عدم استفاده صحیح می توانند بسیار خطرناک باشند. برای استفاده بهینه و جهت جلوگیری از بروز آسیب و خطرات عدم استفاده صحیح  فارسی بر به موارد بسیار مهم و حیاتی ذیل دقت نمایید. اول از همه دفترچه راهنمای تولید کننده محصول را با دقت بخوانید. قبل از اقدام به استفاده [...]
دریل، بتن کن و چکش تخریب | تفاوت چیست؟
دریل، بتن کن و چکش تخریب و موارد دیگر - اگر صاحب خانه جدید هستید، اول از همه به شما تبریک می گویم! مالکیت خانه تجربه‌ای ارزشمند است که زمانی بهتر می‌شود که دانش، مهارت و ابزار لازم برای انجام هر کاری را داشته باشید. در پایین یک لیست از نیازمندی برای صاحبان خانه جهت آموختن تفاوت های دریل، بتن کن و چکش تخریب نگارش شده، اما تفاوت ها می تواند کمی گیج کننده باشد. مطمئن باشید، دوستان شما در جهان ابزار اینجا هستند تا بهترین انتخاب را انجام دهید..
ابزارهای صنعتی با قدرت: تکنولوژی برتر برای صنعتگران
در صنعت ساخت و تعمیر ماشین‌آلات، استفاده از ابزارهای صنعتی با کیفیت و قدرت بالا امری ضروری است. این ابزارها، نقش بسیار مهمی در بهبود عملکرد و افزایش بهره‌وری دستگاه‌ها و تجهیزات صنعتی دارند. در این مقاله، به برخی از ابزارهای صنعتی برتر برای ساخت و تعمیر ماشین‌آلات خواهیم پرداخت که با کیفیت بالا و عملکرد قابل اعتمادی برخوردارند.
چگونه بهترین استفاده ابزارهای دستی داشته باشیم؟
چگونه از ابزارهای دستی به طور صحیح استفاده کنیم تا هم سرعت کار افزایش یابد و هم خطر صدمه دیدن کاهش پیدا کند؟
راهنمای خرید بهترین کارواش خانگی کنزاکس؛ مقرون‌به‌صرفه و پرکاربرد
بسیاری از کاربران در منازل خود از کارواش استفاده می‌کنند. کارواش یکی از وسایلی است که جزء لوازم ابزارآلات پرکاربرد خانه محسوب می‌شود. انتخاب کارواش مناسب، خود نیز نیاز به بررسی واقعیات دارد. در این مطلب قصد داریم راهنمایی‌هایی برای انتخاب بهترین کارواش خانگی ارائه دهیم که هم مقرون به صرفه باشد و هم پرکاربرد.
ابزار درست، کار درست: راهنمای انتخاب حرفه‌ای ابزار
مهم نیست که پروژه شما چیست، انتخاب ابزار مناسب برای کار مهم است. اگر ابزار مناسب ندارید، ممکن است در نهایت وقت و انرژی خود را هدر دهید تا یک میخ مربعی را به یک سوراخ گرد وارد کنید. ناگفته نماند، استفاده از ابزارهای اشتباه می تواند منجر به نتایج معیوب و حتی آسیب شود.
ابزار دقیق چیست؟ هدف، شغل، حقوق، مهارت
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 11 دقیقه ابزار دقیق به ابزارها و وسایلی اطلاق می شود که برای اندازه گیری، کنترل و نظارت بر فرآیندهای صنعتی استفاده می شود. این ابزارها و وسایل که به ابزارها یا ابزارهای اندازه گیری معروف هستند، می توانند برای اندازه گیری طیف وسیعی از کمیت های فیزیکی مانند دما، فشار، سرعت جریان، سطح و pH استفاده شوند. ابزار دقیق یکی از جنبه های مهم سیستم های صنعتی مدرن است، زیرا به اپراتورها اجازه می دهد تا فرآیندها را در زمان واقعی [...]
چگونه یک ژنراتور کار می کند و چگونه می توان با خیال راحت از آن در خانه استفاده کرد
یک ژنراتور قابل حمل یک راه مناسب برای تولید ایمن برق خود در هنگام قطع شدن شبکه، چه به دلایل طبیعی یا ساخته دست بشر است. اما یک ژنراتور چگونه کار می کند؟ چه در استفاده از یک ژنراتور تازه کار باشید یا تجربه کافی داشته باشید، چند نکته وجود دارد که برای کارکرد ایمن آن باید بدانید.
راهنمای خرید بهترین اره فارسی بر برای کاربردهای متنوع
پروژه های نجاری را با این ابزار برقی جهان ابزار فتح کنید.
کشف شگفت‌انگیز دانشمندان حفاظت از آب و هوا، درون و بیرون
جهان ابزار متعهد است که خانه شما را راحت نگه دارد و در عین حال مراقب محیط زیست باشد.
رموز موفقیت هنگام کار با اره دایره ای یا گردبر
بیایید در این مورد صریح باشیم. اره های مدور ابزارهای برقی ترسناکی هستند. من سالها پیش برای اولین بار یکی را انتخاب کردم، حتی به یاد ندارم اولین برش من با این ابزار چه بود یا شرایط استفاده از آن چگونه بود. با این حال من این را به یاد دارم. چندین دهه پیش، هیچ آموزشی در مورد نحوه استفاده از این ابزار برقی ضروری وجود نداشت. تو خودت بودی شما یا با آزمون و خطا یاد گرفتید که چگونه از آن استفاده کنید بدون اینکه بریدگی وحشتناکی به خود وارد کنید، یا مانند [...]
فاکتور رسمی; اشتباهات قانونی در صدور فاکتور
اشتباهات قانونی در صدور فاکتور چیست این یکی از متداول تریخی سوالاتی که بازاریان و کسبه از وکلا و مشاورین حقوقی می پرسند.
چرا تعمیر نگهداری تجهیزات کارگاهی مهم است؟
تعمیر و نگهداری ابزارآلات اقدام مهمی در صنعت و کارگاه‌ها است. زیرا این اطمینان را به ما می دهد تجهیزات در شرایط کاری خوبی به سر می برند و قادر به انجام وظایفی که برای آنها طراحی شده اند هستند.
نکات، ترفندها و میانبرهای جوشکاری
مهم است به یاد داشته باشید که جوشکاری به عنوان یک فرآیند پیچیده و خطرناک شناخته می‌شود. در زیر به برخی از نکات مهم در مورد جوشکاری اشاره می‌کنم:
معرفی کمپانی نورس (NORS)
شرکت نورس با اهداف توسعه کالای با کیفیت و صنعتی به جهت پیشبرد صنعت کشور عزیزمان ایران تاسیس گردیده است. محصولات این شرکت، ساخت کشورهای تایوان، چین و ایران است.
معرفی کمپانی شپخ (SCHEPPACH)
کمپانی شپخ توسط ژوزف شپخ در شهر انیدراو آلمان درسال 1927 به کار خود در زمینه ی ابزارو ماشین الات شروع بکار کرد.در آغاز هدف این کمپانی تولید ماشین‌ آلات کشاورزی و اره‌ های هیزم‌ بر بود و تصور نمی شد که بعد ها یکی از بزرگ‌ ترین شرکت‌های پیشتاز در عرصه تولید و تامین ابزارآلات تبدیل شود.اما هم اکنون شپخ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های پیشرو صنعت و درحال رشد در اروپا شناخته شده است.
معرفی کمپانی تانوس(TANOS)
برند "تانوس" برگرفته از نام ستاره ای در کهکشان راه شیری در سال 1392 توسط جناب آقای مهدی نقیان مجموعه ای از بهترین ابزارآلات صنعتی، مکانیکی و برقی را به بازار صنعت ایران ارائه کرد. کادر مدیریت جوان و پر تلاش مجموعه تانوس با حضور مستمرو فعال درتهیه وتوزیع ابزارآلات در سراسر کشور همواره به دنبال اعتماد سازی و جلب رضایت مشتریان بوده است.
معرفی کمپانی میکاتولز (MIKA TOOLS)
شـــرکـــت امیـــد ابــزار شــــرق از ســــال 1389 با بــــهـره گـــــیــری از تخصص و تجـــــربیـــــات مـدیران خود، تصمیــــم به ثبت برند میکــاتولــــز گرفت و فعالیت خود را با برند میکا تولز در سال 1391 در زمینه تهیه و توزیـــــــع ابزار آلات صنعتی و ساختمانی مطابق با نیاز صنعتگــــران ایرانی آغـــــاز نمود.
معرفی کمپانی ان ای سی (NEC)
شرکت نماد اقتصاد چکاد با برند ان ای سی (NEC) یکی از بزرگترین شرکت های تجاری در زمینه ابزار آلات صنعتی از جمله ابزار آلات برقی و ماشین آلات سبک مانند کمپرسور هوا، ترانس جوش و غیره در ایران میباشد که در سال 1391 توسط جناب آقای سید جمال میرجمالی تاسیس و در مرکز اصلی بازار ایران اقدام به فعالیت نموده است.
معرفی کمپانی لایت آلتونا (LIGHT ALTUNA)
بازرگانی خورشیدی نماینده انحصاری برندهای لایت LIGHT(ژاپن)، آلتونا ALTUNA(اسپانیا)، در خاورمیانه می باشدوبدینوسیله تامین کننده لوازم باغبانی، ابزار دستی، ابزار دقیقی و اندازه گیری با بهترین کیفیت و مناسب ترین بها در خاورمیانه محسوب می گردد. بازرگانی خورشیدی با مجموعه ای بی نظیر از ابزار و لوازم بر پایه مشتری مداری که سنت دیرینه شرکت می باشد سعی در جلب رضایت مشتریان خودنموده و تا به امروز نیز در این امر موفق بوده است.
برند آروا ساخت کجاست؟
برند ابزار آروا 30 سال است که در زمینه تولید و مونتاژ ابزار فعالیت دارد. در واقع به منظور حمایت از تولید ملی و ایجاد اشتغال، کارخانه تولید ابزارآلات صنعتی را تأسیس کرد.
برند کرون / Crown
CROWN یکی از برند های معروف در کشور چین بوده که محصولاتش شامل ابزارآلات نجاری، صنعتی و ساختمانی می باشد. همچنین ابزارآلات CROWN با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا تولید شده و از کیفت مناسبی برخوردار می باشد.
پروفیل بر با فارسی بر چه فرقی دارد؟
اغلب مردم در مواجهه با دو ابزار پروفیل بر و فارسی بر دچار سردرگمی می‌شوند که کدام برای چه کاری لازم است! علی رغم ظاهر مشابهی که این دو دستگاه دارند کارایی متفاوتی را دارا می‌باشند. بارزترین تفاوت این دو محصول در کاربرد ‌آن‌ها برای برش می‌باشد، پروفیل بر برای برش فلزات مناسب بوده و فارسی بر باوجود اینکه می‌تواند برش فلزات را انجام دهد اما برای برش چوب طراحی شده است.   پروفیل بر پروفیل‌ بر چیست؟ از [...]

info@jahanabzar.com
۰۴۱- ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)