بستن
info@jahanabzar.com
۰۴۱ - ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)

معرفی کمپانی ان ای سی (NEC)

شرکت نماد اقتصاد چکاد با برند ان ای سی (NEC) یکی از بزرگترین شرکت های تجاری در زمینه ابزار آلات صنعتی از جمله ابزار آلات برقی و ماشین آلات سبک مانند کمپرسور هوا، ترانس جوش و غیره در ایران میباشد که در سال 1391 توسط جناب آقای سید جمال میرجمالی تاسیس و در مرکز اصلی بازار ایران اقدام به فعالیت نموده است.

شرکت NEC در تلاش است با استقرار مدیریتی یکپارچه و ایجاد سیستم کنترل کیفیت مناسب و با در نظر گرفتن استانداردهای روز دنیا محصولات خود را در سطح بالایی از طراحی ، کیفیت و کارایی تولید و با مناسب ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان این مرز و بوم قرار داده است.

شرکت نماد اقتصاد چکاد با اهداف ارائه محصولات با کیفیت برتر با قیمت مناسب،ارائه خدمات پس از فروش به صنعتگران عزیز کشور برای مشتریان این شرکت آگاهی،دانش ، شناخت ، سودآوری و ارزش آفرینی به ارمغان می اورد. با توجه به اینکه بتواند بهترین و با ارزشترین خدمات را به مشتریان ارائه نمایید اقدام به تشکیل تیم هایی کرده است تا بتواند با یکایک مشتریان آشنا شده و به نیازهای آنها پی برده و خدماتی با بالاترین ارزش و تعهد ارائه نمایید.
ان ای سی با انجام کلیه تست ها و آزمایشات مربوط به کنترل کیفیت توسط متخصصین فنی از سلامت کیفی محصولات قبل از ورود به بازار مطمئن و با عرضه مستقیم و سیاست های پایدار و با تکیه بر دانش فنی پرسنل مجرب و با همراهی و حمایت مراکز دانشگاهی کشور گامی مفید در مسیر حرکت رو به رشد خود بردارد.


محصولات ان ای سی ساخت کشور چین بوده و در حوزه های ابزارآلات برقی، باغبانی، بتن کن، چکش تخریب، دستگاه های جوش، موتور برق، میخ کوب منگنه کوب و.... می باشند.

info@jahanabzar.com
۰۴۱- ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)