بستن
info@jahanabzar.com
۰۴۱ - ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)
پیام تبریک سال نو توسط مدیرعامل مجموعه جهان ابزار
پیام تبریک سال نو توسط مدیرعامل مجموعه جهان ابزار "مهندس رامین شیرپای" با آرزوی سالی خوش برای همه هموطنان عزیز
تیزر نوروز 1401 .aparat-video-responsive{position:relative;}.aparat-video-responsive iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;} .aparat-video-responsive{position:relative;}.aparat-video-responsive iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;} .h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame [...]
رامین شیرپایی مدیر عامل جهان ابزار با حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران از غرفه شرکت آروا بازدید نمود
گزارشی از یک ابزار فروش پیشکسوت؛ محمود بختوری: بیشتر از 90 درصد بازار ابزار ایران در اختیار خارجی ها است
در راسته بازار تبریز به سراغ مردی رفتیم که تقریبا تمام عمر خود را در صنعت ابزار فعالیت کرده است. از 5 سالگی تا امروز در همان مغازه پدری شروع به کار کرده و امروز یکی از پیشکسوتان صنعت ابزار تبریز و آذربایجان به شمار می رود. مغازه ای که اکنون در آن کار می کند، 70 سال پیش یکی از شعبه های بانک ایران و روس بود که در تبریز فعالیت می کرده است.
گفتگو با مدیر عامل فروشگاه جهان ابزار
اشاره: از دست دادن پدر در ۶ سالگی باعث شد که بسیار زودتر از آنچه تصورش را داشت، احساس مسئولیت کند و بار سنگین اداره خانواده را بر دوش بگیرد. ۹ سال بیشتر نداشت که کنار درس و مدرسه، در مغازه ابزار فروشی دایی اش به عنوان شاگرد مغازه شروع به کار کرد و تا امروز که بزرگ ترین و مجهزترین مرکز تأمین و توزیع ابزارآلات و تجهیزات صنعتی و ساختمانی در شمال غرب کشور را اداره می کند، هم چنان مشغول کار، فعالیت و کارآفرینی و تشنه نوآوری و پیشرفت در کار است.

info@jahanabzar.com
۰۴۱- ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)