بستن
info@jahanabzar.com
۰۴۱ - ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)

کشف شگفت‌انگیز دانشمندان حفاظت از آب و هوا، درون و بیرون

حفاظت از آب و هوا ، درون و بیرون

امواج گرمای بی سابقه در تابستان، یخ زدگی های شدید بی سابقه در زمستان و نوسانات وحشت آور که گردش فصول منظم را در این بین به سخره می گیرد. همانطور که اثرات تغییرات آب و هوایی رخ می دهد، چالش جمعی مهار انتشار گازهای گلخانه ای است تا سیاره قابل سکونت بماند. در همین حال، برای هر فردی، چالش این می تواند باشد که آب و هوای خانه را تحت کنترل داشته باشد - ترجیحاً به روشی که هزینه زیادی نداشته باشد.

خبر خوب این است که فناوری انجام این کار در حال حاضر در دسترس است. پیشرفته‌ترین سیستم‌های تهویه مطبوع، به‌ویژه همراه با عایق‌های مدرن و پنل‌های خورشیدی روی سقف، می‌توانند خانه‌ها را راحت و راحت نگه دارند و در عین حال از حداقل انرژی از شبکه استفاده می‌کنند. و از آنجایی که آنها کاملاً به نیروی الکتریکی متکی هستند، برای اقتصاد انرژی کربن صفر خالص در آینده آماده هستند.

قلب یک سیستم پیشرفته HVAC یک پمپ حرارتی است، دستگاهی که عملکردهای یک کوره و یک سیستم تهویه مطبوع را با هم ترکیب می کند. شما می توانید آن را به عنوان نوعی یخچال برگشت پذیر در نظر بگیرید که می تواند گرما را در تابستان از داخل به خارج و در زمستان از بیرون به داخل منتقل کند. در حالی که پمپ های حرارتی به طور سنتی در آب و هواهایی که تغییرات دما زیاد را تجربه نمی کنند، بهترین عملکرد را داشته اند، مدل های جدیدتر مانند پمپ حرارتی سرعت متغیر Trane XV20i TruComfort به اندازه کافی قدرتمند و کارآمد هستند که در اکثر مناطق ایالات متحده کار می کنند.

نکته کلیدی در کارایی Trane XV20i توانایی آن در رساندن سریع و دقیق فضای زندگی به دمای مطلوب کاربر است. دارای 750 مرحله راحتی است، به این معنی که می تواند آب و هوای داخلی را دقیقاً به نقطه دلخواه تنظیم کند، به خصوص هنگامی که با یک ترموستات هوشمند مانند Trane ComfortLink ll XL1050 جفت شود. ترموستات های هوشمند قدرت اینترنت اشیاء را به یک سیستم تهویه مطبوع می آورند و به شما امکان می دهند با مطابقت با الگوی استفاده خود، عملکرد و بهره وری انرژی را بهینه کنید. به عنوان مثال، Trane ComfortLink ll XL1050 می‌تواند یاد بگیرد که وقتی شما دور هستید، حرارت را کم کند، سپس آن را دوباره شماره‌گیری کنید تا درست قبل از بازگشت راحت باشد.

این سیستم‌ها همچنین با دادن دسترسی 24 ساعته به سیستم تهویه مطبوع خانه‌تان در هر کجا که هستید، آرامش خاطر را فراهم می‌کنند. برنامه Trane Home به شما این امکان را می دهد که عملکرد تهویه مطبوع خود را از هر نقطه از طریق ابر بررسی کنید و تنظیمات را به دلخواه تغییر دهید. اگر به آن اجازه دهید، برنامه همچنین می‌تواند به‌طور خودکار داده‌های تشخیصی بی‌درنگ را به فروشنده Trane شما ارسال کند تا در صورت وجود مشکل تعمیر و نگهداری، پرسنل خدمات با قطعات پیش‌سفارش‌شده به محل اعزام شوند.

با این حال، احتمال وجود دارد که لازم نباشد. Trane سیستم‌های خود را در آزمایشگاه اتاق آب و هوای سفارشی خود آزمایش می‌کند، جایی که مهندسانش تأیید می‌کنند که تمام تجهیزات شرکت قادر به مقاومت در برابر هر چیزی که مادر طبیعت به سمت آن پرتاب می‌کند، از جمله بارش‌های سیل آسا تا پنج اینچ باران در ساعت است.

البته، خانه شما ممکن است هرگز چنین چیزی را تجربه نکند - اما بهتر از متاسف شدن، ایمن است. اسکاندیناوی ها دوست دارند بگویند چیزی به نام آب و هوای بد وجود ندارد، فقط لباس بد وجود دارد. در بحبوحه شرایط اضطراری آب و هوایی، خوب است بدانید که سیستم تهویه مطبوع شما در حفظ آب و هوای شخصی شما در منطقه آسایش برتر است.

این مقاله در مورد سیستم های تهویه مطبوع می باشد که جهت آشنایی متخصصان و فعالان این حوزه ترجمه و در وبسایت جهان ابزار منتشر یافته است. امید است در آینده ای نه چندان دور این فناوری خوب و مفید در کشورمان فراگیر شده و مورد استفاده عموم قرار گیرد.

info@jahanabzar.com
۰۴۱- ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)