بستن
info@jahanabzar.com
۰۴۱ - ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)

هدایا و ابزار باکیفیت جهان ابزار با تخفیف ویژه تا 25% برای پدران قهرمان

به گزارش روابط عمومی جهان ابزار، به مناسبت روز پدر که هر سال در سیزدهم ماه رجب قمری برگزار می شود، جهان ابزار با افتخار مجموعه ای از محصولات برتر خود را در روز فروش ویژه ارائه می دهد تا تمام علاقه مندان بتوانند از این فرصت طلایی برای خرید هدایایی مفید و اقتصادی برای پدران خود بهره ببرند.

روز پدر ابزار پدر

جهان ابزار به عنوان یکی از پیشروترین شرکت های پخش کننده محصولات ابزار آلات در کشور، طیف گسترده ای از محصولات مناسب برای روز پدر را در این روز فروش ویژه با تخفیف های ویژه ارائه می دهد. محصولاتی مانند دستگاه های جوشکاری ، ابزارآلات برقی ، ابزارآلات باغبانی، ابزارآلات دستی و بسیاری دیگر از لوازم ابزاری مورد نیاز پدران هنرمند و سازنده با تخفیف های ویژه ای در این روز قابل خرید است.

جهان ابزار علاوه بر تخفیف های گسترده بر روی محصولات، برای خرید های بالای 1 میلیون تومان هدیه ای نیز در نظر گرفته است تا مشتریان همزمان بتوانند از امتیازات بیشتری نیز بهره مند شوند. از جمله این هدایا می توان به کیف ابزار ، دستکش کار، لنز حفاظتی، کاپ یا لباس کار محکم اشاره کرد که بسته به مبلغ خرید تعیین می شوند.

همچنین محصولات را می توان در قالب پرداخت اعتباری و یا چک راحت و بدون هزینه نیز خریداری نمود. با توجه به گستردگی و تنوع محصولات ارائه شده و تخفیف های جذاب متناسب با هر بودجه ای، تمام مشتریان عزیز می توانند هدیه ای دوست داشتنی و به یاد ماندنی را برای پدران خود انتخاب نمایند.

علاوه بر خرید حضوری از مغازه مستقر در تبریز، محصولات را می توان از طریق سایت جامع جهان ابزار نیز خریداری نمود که ارسال آن تا سراسر کشور بسیار ارزان خواهد بود. بنابراین با در نظر گرفتن تخفیفات ویژه، کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش شرکت، جهان ابزار انتخاب اول مشتریان جهت خرید هدایای روز پدر خواهد بود.

با توجه به اهمیت روز پدر و حمایت از صنعت داخلی، پیشنهاد می شود در این روز ویژه از فرصت خوب تخفیف های جهان ابزار برای خرید هدیه استفاده کنید.

برای مشاهده محصولات تخفیف دار و شگفت انگیز جهان ابزار به لینک ذیل مراجعه نمایید: محصولات شگفت انگیز جهان ابزار به مناسبت روز پدر


info@jahanabzar.com
۰۴۱- ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)