بستن
info@jahanabzar.com
۰۴۱ - ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)

معرفی کمپانی لایت آلتونا (LIGHT ALTUNA)

بازرگانی خورشیدی نماینده انحصاری برندهای لایت LIGHT(ژاپن)، آلتونا ALTUNA(اسپانیا)، در خاورمیانه می باشدوبدینوسیله تامین کننده لوازم باغبانی، ابزار دستی، ابزار دقیقی و اندازه گیری با بهترین کیفیت و مناسب ترین بها در خاورمیانه محسوب می گردد.
بازرگانی خورشیدی با مجموعه ای بی نظیر از ابزار و لوازم بر پایه مشتری مداری که سنت دیرینه شرکت می باشد سعی در جلب رضایت مشتریان خودنموده و تا به امروز نیز در این امر موفق بوده است.

ازسال 1922تاکنون،آلتونا(ALTUNA) پیشتازدرتولیدقیچی های هرس و ورق بر حرفه ای است.ازاین رو آلتونا برندی معتبر در سراسر دنیا می باشد. این برند با به روز رسانی خود طبق جدیدترین فناوری ها قادر به برطرف نمودن نیاز بازار در هر مقطع زمانی می باشد.آلتونا با بیش از30سال سابقه حضور در بازار ایران و خاورمیانه یکی از قطب های لوازم باغبانی حرفه ای می باشد.

ازسال 1977حضورلایت(LIGHT) در ایران تحولی چشمگیر در بازار صنعت ایران و خاورمیانه را موجب گردیده و با توجه به جلب رضایت مشتری و استفاده کنندگان، هموراه در حوزه خدمات پس از فروش ساعی بوده است.تنوع محصولات لایت در عرصه صنعتی، مکانیکی، باغبانی، تاسیساتی، گاراژی و...توقع اکثرمتقاضیان در عرصه های فوق را مرتفع نموده و تامین کننده نیاز صنعتگران این مرز و بوم و خاورمیانه می باشد.


info@jahanabzar.com
۰۴۱- ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)