بستن
info@jahanabzar.com
۰۴۱ - ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)
معرفی کمپانی نورس (NORS)
شرکت نورس با اهداف توسعه کالای با کیفیت و صنعتی به جهت پیشبرد صنعت کشور عزیزمان ایران تاسیس گردیده است. محصولات این شرکت، ساخت کشورهای تایوان، چین و ایران است.
معرفی کمپانی شپخ (SCHEPPACH)
کمپانی شپخ توسط ژوزف شپخ در شهر انیدراو آلمان درسال 1927 به کار خود در زمینه ی ابزارو ماشین الات شروع بکار کرد.در آغاز هدف این کمپانی تولید ماشین‌ آلات کشاورزی و اره‌ های هیزم‌ بر بود و تصور نمی شد که بعد ها یکی از بزرگ‌ ترین شرکت‌های پیشتاز در عرصه تولید و تامین ابزارآلات تبدیل شود.اما هم اکنون شپخ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های پیشرو صنعت و درحال رشد در اروپا شناخته شده است.
معرفی کمپانی تانوس(TANOS)
برند "تانوس" برگرفته از نام ستاره ای در کهکشان راه شیری در سال 1392 توسط جناب آقای مهدی نقیان مجموعه ای از بهترین ابزارآلات صنعتی، مکانیکی و برقی را به بازار صنعت ایران ارائه کرد. کادر مدیریت جوان و پر تلاش مجموعه تانوس با حضور مستمرو فعال درتهیه وتوزیع ابزارآلات در سراسر کشور همواره به دنبال اعتماد سازی و جلب رضایت مشتریان بوده است.
معرفی کمپانی میکاتولز (MIKA TOOLS)
شـــرکـــت امیـــد ابــزار شــــرق از ســــال 1389 با بــــهـره گـــــیــری از تخصص و تجـــــربیـــــات مـدیران خود، تصمیــــم به ثبت برند میکــاتولــــز گرفت و فعالیت خود را با برند میکا تولز در سال 1391 در زمینه تهیه و توزیـــــــع ابزار آلات صنعتی و ساختمانی مطابق با نیاز صنعتگــــران ایرانی آغـــــاز نمود.
معرفی کمپانی ان ای سی (NEC)
شرکت نماد اقتصاد چکاد با برند ان ای سی (NEC) یکی از بزرگترین شرکت های تجاری در زمینه ابزار آلات صنعتی از جمله ابزار آلات برقی و ماشین آلات سبک مانند کمپرسور هوا، ترانس جوش و غیره در ایران میباشد که در سال 1391 توسط جناب آقای سید جمال میرجمالی تاسیس و در مرکز اصلی بازار ایران اقدام به فعالیت نموده است.
معرفی کمپانی لایت آلتونا (LIGHT ALTUNA)
بازرگانی خورشیدی نماینده انحصاری برندهای لایت LIGHT(ژاپن)، آلتونا ALTUNA(اسپانیا)، در خاورمیانه می باشدوبدینوسیله تامین کننده لوازم باغبانی، ابزار دستی، ابزار دقیقی و اندازه گیری با بهترین کیفیت و مناسب ترین بها در خاورمیانه محسوب می گردد. بازرگانی خورشیدی با مجموعه ای بی نظیر از ابزار و لوازم بر پایه مشتری مداری که سنت دیرینه شرکت می باشد سعی در جلب رضایت مشتریان خودنموده و تا به امروز نیز در این امر موفق بوده است.
برند آروا ساخت کجاست؟
برند ابزار آروا 30 سال است که در زمینه تولید و مونتاژ ابزار فعالیت دارد. در واقع به منظور حمایت از تولید ملی و ایجاد اشتغال، کارخانه تولید ابزارآلات صنعتی را تأسیس کرد.
برند کرون / Crown
CROWN یکی از برند های معروف در کشور چین بوده که محصولاتش شامل ابزارآلات نجاری، صنعتی و ساختمانی می باشد. همچنین ابزارآلات CROWN با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا تولید شده و از کیفت مناسبی برخوردار می باشد.
برند توسن
برند توسن برند توسن یکی از نام آشناترین برندهای ایرانی است که در ابتدا، با عرضه ابزارهای برقی خود به بازار که دارای کیفیت مطلوبی نیز بودند، اعتماد خیل عظیمی از کاربران را به خود جلب کرد. این برند، در سال 1382 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده بود. بخشی از ابزارهای توسن، توسط کارگران زحمتکش و پر قدرت این سرزمین تولید می شود و بخشی دیگر در کشورهای چین و تایوان. ابزارهای شرکت توسن، بر اساس استانداردهای بین المللی تولید و توزیع می شوند. در [...]
برند کنزاکس
خرید اینترنتی محصولات کنزاکس، مدل و قیمت انواع کارواش و سمپاس کنزاکس از فروشگاه جهان ابزار. جدیدترین مدل‌های دریل کنزاکس با بهترین قیمت.
برند ای پی ان
برند ای پی ان قدرت بدنی و ذهنی انسان، هرچند گسترده هم باشد، دچار کاستی ها و ظرفیت هایی است. انسان قادر است تنها برخی صدا ها را بشنود و با چشم غیر مسلح تنها تا محدوده معینی را ببیند. قدرت بدنی او نیز، دارای ظرفیت هایی است. ابزار، برای بهبود دادن این کاستی ها و گسترده تر کردن ظرفیت های انسان، از بدو پیدایش بشر، همواره همراه آن بوده است. در ابتدایی ترین صورت، سنگ، از قدیمی ترین ابزار محسوب می شود. با اینکه به شکل خاصی تبدیل نشده است، ولی، انسان را [...]
معرفی برند دنلکس (danlex)
دنلکس Danlex یک برند تولیدکننده ابزارآلات صنعتی در ایران می باشد. دنلکس در سال 1390 تاسیس شد و با داشتن بیش از 7 سال سابقه، ابزارهای باکیفیتی تولید و به بازار عرضه می کند.

info@jahanabzar.com
۰۴۱- ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)