بستن
info@jahanabzar.com
۰۴۱ - ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)

راهنمای خرید بهترین اره فارسی بر برای کاربردهای متنوع

فارسی بر
اره های فارسی بر برش های متقاطع را انجام می دهند که در آن برش بر روی دانه های یک قطعه الوار می رود. این اره‌ها سریع و دقیق هستند و به لطف تیغه‌های چرخان و کج‌شونده، اکثر آنها می‌توانند برش‌های زاویه‌دار و اریب را نیز انجام دهند. این تطبیق پذیری باعث می شود که اره های فارسی بر برای طیف گسترده ای از پروژه های نجاری DIY، از برش تخته های عرشه گرفته تا قالب گیری برش، ضروری باشد.

با دسته های بزرگی که بالا و پایین بردن تیغه را با حداقل تلاش کاربر آسان می کند، اره های فارسی بر ایمن تر و ارزان تر از اره های رومیزی، دقیق تر از اره های مدور و سریعتر از اره های دستی هستند. به علاوه، هنگامی که آنها را به یک سیستم اختصاصی جمع‌آوری گرد و غبار متصل می‌کنید، به حداقل تمیز کردن نیز نیاز دارند.

پیشنهاد ما:   فارسی بر کشویی 305 میلی متری شپخ مدل HM140L


چه چیزی را در نظر بگیریم:

کشویی در مقابل غیر کشویی

دو نوع اصلی اره فارسی بر وجود دارد. ابتدایی ترین نوع، که گاهی اوقات اره برش نامیده می شود، مستقیماً روی یک نقطه محوری به سمت پایین حرکت می کند. این عمل ساده و محکم دقت عالی را برای قیمت نسبتاً مقرون به صرفه ارائه می دهد. جدیدتر در این بین، اره چرخدار کشویی با مجموعه تیغه ای است که نه تنها مستقیماً به سمت پایین خرد می شود، بلکه به صورت افقی روی ریل های صاف می لغزد و ظرفیت برش عرضی ابزار را افزایش می دهد. هر دو نوع به میزهایی متصل می شوند که 45 درجه به راست و 45 درجه به چپ می چرخند.

اگر قبلاً یک اره رومیزی دارید (که می تواند برش های عرضی عریض ایجاد کند)، از یک اره فارسی بر غیر کشویی استفاده کنید که ظرفیت برش عرضی کمتری دارد اما به طور کلی دقیق تر و ارزان تر است. فارسی بر های غیر لغزنده دارای تیغه های 10 و 12 اینچی هستند - برای جلوگیری از همپوشانی با اره رومیزی خود، بزرگتر را انتخاب کنید.

دست سازان جدی و نجارهای حرفه ای باید یک اره چرخدار کشویی 12 اینچی را انتخاب کنند که بیشترین ظرفیت برش متقاطع و برش با زاویه مرکب را ارائه می دهد (اما برای شما هزینه دارد - اره های کشویی گران ترین نوع اره چرخدار هستند).


اریب

اره های فارسی بر کشویی و غیر کشویی نیز به طرفین متمایل می شوند تا بتوانید برش های اریب را انجام دهید - برخی فقط به یک جهت متمایل می شوند در حالی که برخی دیگر که اره های فارسی بر مخروطی دوتایی یا مخروطی مرکب نامیده می شوند، به هر دو سمت خم می شوند.

اکثر اره‌های کشویی دو مخروطی هستند، بنابراین می‌توانید تنها با یک اره فارسی بر کشویی تعداد کمی از نیازهای کارگاه خود را برطرف کنید. اره های تک اریب به دلیل محدودیت هایی که دارند کمتر رایج می شوند، بنابراین ما در اینجا فقط اره های دو طرفه را توصیه می کنیم.

قابل حمل بودن

اره‌های فارسی بر بسیار دقیق هستند و انتهای قطعات کار شما را صاف و مربع می‌گذارند، با زوایای عالی 45 درجه برای جعبه‌ها و قاب‌ها (به علاوه هر زاویه دیگری که ممکن است نیاز داشته باشید). آنها همچنین قابل حمل هستند، که حمل آنها را به محل کار آسان می کند و از سفرهای بی شماری به کارگاه خود و از آن جلوگیری می کند.

اگر در یک سایت ساختمانی کار می کنید، مدل های بی سیم بهترین هستند. اگر اساساً در خانه کار می‌کنید، باید مدل سیم‌دار را انتخاب کنید، زیرا این مدل قدرت بیشتری، ریال به ریال در اختیار شما قرار می‌دهد، و هرگز نگران تخلیه باتری نخواهید بود.
چگونه انتخاب کردیم

نویسنده اصلی این مقاله، 32 سال به عنوان یک نجاری حرفه ای و DIY گذرانده و اره فارسی بر یکی از اولین خریدهای ابزار او بود. این یک DeWalt قدیمی بود که او از یک عرشه ساز حرفه ای خرید و پس از تعویض تیغه، به مدت 15 سال به او خدمت کرد. او از این تجربه و همچنین تست شغلی و بررسی ده ها اره فارسی بر برای انتخاب بهترین اره های موجود در بازار استفاده کرد. همچنین چندین دهه به عنوان یک پیمانکار کار کرده است، جایی که از اکثر ابزارها و مارک های قابل تصور استفاده کرده است.

برای یافتن بهترین اره‌های فارسی بر، به دنبال سهولت تنظیم، صافی برش و دقت زوایای برش اره‌ها از 45 تا 90 درجه بودیم. ما همچنین قیمت، حداکثر ظرفیت برش متقاطع، توانایی برش زوایای مرکب در جهات مختلف و وظایفی که انواع مختلف کاربران تمایل به انجام آن دارند را در نظر گرفته‌ایم.


فارسی بر حرفه ای بوش GTM 12 JL Professional



فارسی بر بوش

اره رومیزی و اره فارسی بر در یک ابزار
کار دقیق با لیزر یکپارچه
موتور قدرتمند 1800 وات برای پیشرفت سریع کار (تا 95 میلی متر عمق برش - عملکرد فارسی بر و تا 51 میلی متر ارتفاع برش - عملکرد اره رومیزی)


فارسی بر کشویی 305 میلی‌ متری شپخ مدل HM305SL
فارسی بر کشویی 305 میلی‌ متری شپخ مدل HM305SL

توان موتور: 2000وات
ولتاژ ورودی: 230ولت
دور در دقیقه: 5000دوردردقیقه
وزن : 21کیلیوگرم




فارسی بر کشویی 305 میلی متری شپخ مدل HM140L

فارسی بر

قابلیت اتصال به مکنده
قابلیت استفاده با قدرت 2000 وات
گردش دستگاه به صورت آزاد 3800 دور بر دقیقه
طراحی بدنه به صورت ارگونومیک
دارای تیغه 305 میلیمتری
امکان برش اریب به دو سمت چپ و راست
قابلیت چرخش °45 به دو سمت جهت
مجهز به ریل افقی دوتایی از جنس استیل
مجهز به لیزر استاندارد
مجهز به گارد محافظ تیغه
تیغه اره الماسه 24 دندانه





فارسی بر کشویی برقی 180 میلی متر رونیکس مدل 5318
فارسی بر رونیکس

- نور لیزری برای برش دقیق
- برش ها ی دقیق تر
- دامنه برش بالاتر
- دارای دسته افقی “D” شکل برای استفاده آسان
- قابلیت برش ام دی اف

گردآوری : جواد رشیدی

info@jahanabzar.com
۰۴۱- ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)