بستن
info@jahanabzar.com
۰۴۱ - ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)

برند کرون / Crown

معرفی شرکت کرون

کارخانه سنگ شکن Shanghu تاسیس شده توسط آقای Chaosheng Xu در روستای Shanghu یکی از چندین شرکت صنعتی در شهرستان Yongkang است. در ابتدا این کارخانه تنها 10 کارگر را برای تولید تیغه های چرخ سنگزنی استفاده می کرد که تولیدات همه در مقیاس بسیار کوچک بودند. حمل و نقل محصولات تنها از طریق پست انجام می شود. در سال های بعد، این شرکت فروش را در بازار داخلی افزایش داد و شروع به توسعه تجارت صادراتی کرد.

تاریخچه ای کرون

برند کرون در سال 1362 تاسیس شد و هم اکنون بیش از 10 کارخانه تابعه برای تولید ابزار قدرت دارد. برند کرون با بیش از 2300 کارمند و بیش از 29 سال تجربه در زمینه ابزار قدرت ، یکی از بزرگترین تولید کنندگان ابزار قدرت در چین و یکی از پیشروان این صنعت در صنعت است.

محصولات کرون به بیش از 30 کشور از جمله کشورهای اروپایی و ایالات متحده صادر می شود. این شرکت معتقد است که دستیابی به اهداف و آرمان های مشتریان رمز موفقیت است.

شرکت ابزارهای الکتریکی کرون برای داشتن یک سازمان اقتصادی رو به رشد با رقابت جهانی ، توجه خود را به مدیران نیروی کار و کارشناسان منتخب معطوف کرد.

شرکت ابزارآلات به نام کرون در حال حاضر تعداد زیادی کارخانه در چین دارد. تلاش روزانه کارکنان این برند برای توسعه و تولید بیشتر محصولات با تنوع بسیار چشمگیر است.

بیشترین استفاده کنندگان از ابزار کرون در کشورهای اروپایی و آمریکایی هستند ، که دلیل خوبی برای کیفیت ابزارهای کرون است. بسیاری از محصولات کرون را می توان با ابزارهای ساخته شده در اروپا ، آمریکا ، ژاپن و حتی مارک های معروف جهان برابر دانست.

شعار کرون ” دستیابی به اهداف و ایده آل های مشتریان کلید رسیدن به موفقیت است. “

لذا شما میتوانید برای استعلام قیمت با کارشناسان شرکت جهان ابزار تماس حاصل فرمایید و یا با مراجعه به سایت از آخرین محصولات شرکت کرون و قیمت محصولات با خبر شوید.

info@jahanabzar.com
۰۴۱- ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)