بستن
info@jahanabzar.com
۰۴۱ - ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)

اولین فستیوال توزیع و فروش ابزار در کشور استارت خورد

به گزارش روابط عمومی مجموعه جهان ابزار، “فستیوال کهکشانی ابزار” در سرتاسر ایران آغاز گردیده و محصولات پنج برند معتبر توسن(Tosan)، آروا(Arva)، کنزاکس(Kenzax)، ان‌ای‌سی(NEC) و ای‌پی‌ان(APN) در زمینه‌ی ابزارآلات صنعتی و ساختمانی با شرایط ویژه در این فستیوال به فروش می رسند.

مدیرعامل مجموعه جهان ابزار با اشاره به ماهیت فستیوال کهکشانی ابزار عنوان کرد: این فستیوال با هدف حمایت از تولید ملی، گردهمایی همکاران و معرفی برند های برتر موجود در بازار با در نظر گرفتن دو شاخص “کیفیت بالا” و “قیمت مناسب” برگزار می‌شود.

مهندس رامین شیرپای با بیان اینکه شرایط ناخوشایند اقتصادی موجود بر کسی پوشیده نیست، گفت: سعی مان بر این است تا بتوانیم برای مصرف کنندگان و همکارانمان شرایط مساعدی را فراهم کرده و همچنین برند های موجود ذکر شده را بیشتر به مردم معرفی کرده و با ایجاد شرایط مناسب آن ها را در سبد مصرفی صنعت کشور قرار دهیم.

 وی ادامه داد: ابزارآلات پنج برند (توسن، آروا، کنزاکس، ان‌ای‌سی و ای‌پی‌ان) در این فستیوال عرضه می شود که علاوه بر قیمت و کیفیت مناسب از لحاظ گارانتی و پشتیبانی قطعات نیز در سطح اول ابزار کشور قرار دارند.

مهندس شیرپای در رابطه با نحوه شکل گیری ایده اصلی برگزاری این فستیوال تشریح کرد: طی جلسه‌ای با مدیران عامل چهار شرکت فوق و با توجه به افزایش تعداد انواع برند در حوزه ابزار در سال های اخیر، تصمیمان بر این شد تا در جهت افزایش سهم بازار محصولات با کیفیت ابزارآلات صنعتی و ساختمانی قدمی برداریم.

همکار عزیز؛ در هر شرایطی در کنارتان هستیم

مدیرعامل مجموعه جهان ابزار اظهار کرد: ما شعاری را برای این فستیوال انتخاب کرده ایم که کاملا برای شخص بنده در زندگی قابل لمس بوده است. بنده چندین سال در حوزه خرده فروشی فعالیت داشته ام و متوجه این قضیه هستم که در وضعیت اقتصادی موجود باید هوای یکدیگر را داشته و پشتیبان هم بمانیم.

وی ادامه داد: با درنظر گرفتن تمامی شرایط موجود در فستیوال کهکشانی ابزار سعی داشته‌ایم علاوه بر اعمال تخفیف های ویژه، زمان تسویه را 6 تا 8 ماه در نظر گرفته‌ایم تا بلکه فرصتی برای کسب و کار های نوپا و خرده فروشان ایجاد شود تا بتوانند خودشان را با شرایط حال حاضر بیشتر وفق دهند.

رامین شیرپای اضافه کرد: طبق برخی از پیش بینی های اقتصادی در ماه های آتی احتمال افزایش قیمت وجود دارد اما با این وجود واحد های صنعتی و همکاران خرده‌فروش ما باید با آرامش روانی و امنیت مالی محصولات و ابزارآلات مورد نیاز خود را خریداری نمایند و ترسی از افزایش قیمت نداشته باشند.

وی در همین راستا تشریح کرد: هدف ما این است که ابزار فروشان و تولیدکنندگان عزیزمان فرجه ای بلند مدت داشته باشند و بتوانند به آسانی خرید های خود را انجام داده و در زمان موعد چک به راحتی نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند.

هدف فستیوال، سود برد،برد ابزار فروشان و مصرف کنندگان است.

مهندس شیرپای در رابطه با کیفیت فستیوال کهکشانی ابزار گفت: از نظر تنوع جنس مطمئنا در سطح عالی و بالایی قرار دارد و همکارانمان در کسب و کار و کارگاه های کوچک نیز می‌توانند با شرایط مناسب از این فرصت بهرمند شوند.

وی افزود: این فستیوال مطمئنا در بازار خرده فروشان و هم در بازار عمده فروشان سرتاسر کشور تاثیر فراوانی دارد و هدف اصلی‌مان این است که چه مصرف کنندگان و چه همکارانمان با آرامش خاطر اجناس ارائه شده را تهیه نمایند.

مدیرعامل مجموعه جهان ابزار با تاکید بر تعهد درنظر گرفته شده در این فستیوال اظهار داشت: شرایط ویژه ای در نظر گرفته شده به این صورت که اگر قیمت اجناس خریداری شده توسط همکاران در ماه های آتی و تا موعد چک کاهش پیدا نماید ما اقدام به بازپرداخت مابه التفاوت آن خواهیم کرد؛ و اگر قیمت محصولات افزایش یابد، سود محصولات نوش جان همکاران و این یعنی یک تضمین قیمت واقعی!

به وجود آمدن بازار رقابتی در سطح کشور

رامین شیرپای گفت: نکته ی قابل لمس این رویداد به وجود آمدن بازار رقابتی سالم در سطح کشور است، قطعا سایر شرکت های بزرگ توزیع ابزار با دیدن قیمت ها و شرایط موجود به دنبال ایجاد بستری بهتر برای مصرف کنندگان و مشتریان خود خواهند بود و این موضوع باعث کنترل قیمت و افزایش کیفیت محصولات ارائه شده در بلند مدت خواهد شد.

خرده فروشی با قیمت همکاری برای عموم مردم

مدیرعامل جهان ابزار با بیان اینکه اصل و بنیان فستیوال برای همکاران و خرده فروشان ابزارآلات می باشد، افزود: به دلیل افزایش آشنایی عموم مردم با مجموعه جهان ابزار، مردم عزیز در این فستیوال می توانند برای خرید تمامی ابزارآلات صنعتی و ساختمانی با قیمت همکاری از طریق سایت و فروشگاه مجموعه اقدام نمایند.

 

قبول چک بعد از اعتبارسنجی از سرتاسر ایران

شیرپای در رابطه با چگونگی دریافت چک از مشتریان فستیوال تشریح کرد: لازم به توضیح است این فستیوال برای کل کشور می باشد و تمامی متقاضیان از سراسر کشور بعد از اعتبار سنجی می توانند نسبت به خرید با چک 6 الی 8 ماهه اقدام نمایند و درصورتی که شخصی قصد خرید نقدی داشته باشد علاوه بر شرایط مذکور، تخفیف مضاعفی نیز دریافت خواهد کرد.

معرفی برند های موجود در فستیوال از زبان مدیرعامل جهان ابزار

برند توسن

توسن جزو برندهای برتر بازار بوده و با جرئت می توان گفت در عرصه برندینگ، بسته بندی و نوآوری جز اولین های ایران است. مجموعه توسن با ذهنیت رو به رشد خود باعث توسعه سایر برند های صنعت ابزار در ایران شده است. سایر شرکت ها نیز به تبعیت و الهام بخشی از این شرکت در سال های اخیر رشد مناسبی را ایجاد کرده اند.

برند آروا

آروا کمی متمایز با سایر برند هاست و همانطور که می دانید از سال 94 شروع به تولید محصولات کرده و در سال های 96 و 97 و همزمان با تحریم ها توانست خود را در حوزه صنعت ابزار ایران به عنوان برندی موفق در بازار جوش و برش مطرح نماید.
برند آروا قطعا در آینده ای نه چندان دور به دلیل تولید بومی در داخل کشور موفق تر خواهد بود و فکر می کنم این موضوع از سال آینده برای رقبا محسوس تر و قابل لمس‌تر باشد.

برند کنزاکس

کنزاکس با در اختیار داشتن مجموعه ای جوان، شاداب و پویا بسیار فعال بوده و از نظر تنوع محصول و کیفیت و نوآوری در بازار جزو شماره یک ها محسوب می شود.
آن ها به دلیل برخورداری از مجموعه جوان و فعال توانایی تطبیق با جریان روز بازار را دارند و در حوزه نوآوری همیشه پیشتاز بوده اند که این موضوع معمولا در بسته بندی، خدمات و کیفیت محصول کنزاکس مشهود می باشد.

برند ان ای سی

سابقه طولانی و مدیریت توانمند این شرکت موجب همگانی شدن محصول این برند در بازار شده است و تنوع ابزارآلات برقی ان ای سی واقعا فوق العاده و قابل توجه است. تخریب بتن کن ان ای سی را می توان جزو موفق ترین ابزارها در حوزه کیفیت و برندینگ در کشور دانست.

 

info@jahanabzar.com
۰۴۱- ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)