بستن
info@jahanabzar.com
۰۴۱ - ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)

اصناف قلب تپنده اقتصاد کشور است

روز اصناف

به گزارش روابط عمومی مجموعه جهان ابزار، اولین روز از فصل تابستان به نام روز ملی اصناف نامگذاری شده و این نامگذاری خود گویای اهمیت و جایگاه ویژه این قشر بزرگ در جامعه است.

مدیرعامل شرکت جهان ابزار ضمن گرامیداشت این روز گفت: بدون شک نقش بی بدیل اصناف در کشور بر کسی پوشیده نیست و این تشکل برآمده از مردم در همه دوره ها نقش موثر و تاثیر گذاری در کشور داشته است و به عنوان بزرگترین و تاثیر گذارترین بخش اقتصادی در کشور فعالیت می کند.

رامین شیرپای عنوان کرد: برای داشتن اقتصادی سالم و پویا باید به بخش صنوف کشور توجه بيشتری شود و می‌توان به همت همه بازاریان و همراهی متصدیان امر با یک برنامه ریزی اصولی از پتانسيل عظيم این قشر عظيم استفاده نمود و از آن برای بهبود فضای کسب و کار و اشتغال استفاده بهينه کرد.

روز ملی اصناف

وی با تاکید بر اینکه اصناف قلب تپنده اقتصاد کشور است، اظهار داشت: توزیع کالاها از جمله اصلی‌ترین مسئولیت‌هایی است که به‌عهدهٔ اصناف می‌باشد و با توجه به این موضوع اصناف می توانند در مسیر حمایت از تولید داخلی نقش موثری داشته باشند.

شیرپای با اشاره به ارزش والای اصناف و کسبه قدیمی شهرستان تبریز گفت: آنچه که بزرگان و پیشکسوتان صنف ابزار بر آن تاکید داشته اند در سه محور صداقت در کار ، واگذاری کفه سنگین ترازو به مشتری و مواظبت از کلامی که تبدیل به عهد و پیمان می شود، خلاصه شده است.

مدیرعامل شرکت جهان ابزار افزود: اصناف و کسبه اصالت یک محصول را برای مشتری مشخص می نمایند و با توجه به شرایط کنونی اقتصادی کشور باید تعامل خود را با مردم افزایش داده و سهم خود را در مسیر بهبود اقتصاد و برقراری آرامش ملی ادا نمایند.

info@jahanabzar.com
۰۴۱- ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)