بستن
info@jahanabzar.com
۰۴۱ - ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)

برند توسن

برند توسن

برند توسن یکی از نام آشناترین برندهای ایرانی است که در ابتدا، با عرضه ابزارهای برقی خود به بازار که دارای کیفیت مطلوبی نیز بودند، اعتماد خیل عظیمی از کاربران را به خود جلب کرد. این برند، در سال 1382 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده بود. بخشی از ابزارهای توسن، توسط کارگران زحمتکش و پر قدرت این سرزمین تولید می شود و بخشی دیگر در کشورهای چین و تایوان.

ابزارهای شرکت توسن، بر اساس استانداردهای بین المللی تولید و توزیع می شوند. در مقایسه با برندهای دیگر، این محصولات، هم دارای کیفیت مطلوبی هستند و هم نسبت به برندهای خارجی دیگر، از قیمت کمتری برخوردار بوده و مقرون به صرفه تر هستند. به طور کلی و با چشم پوشی از استثناها می توان گفت که ابزار برقی توسن ساخت کشور چین بوده و ابزارهای دستی آن تایوانی است.

شعار برند توسن «فکر حرفه ای-کار حرفه ای» است. این کارخانه، شعار خود را اجرایی ساخته و در سال های اخیر برای بسیاری از محصولاتش گارانتی و وارانتی را به بالای 6 ماه و در بسیاری به یک سال نیز افزایش داده است.  توسن، 115 نماینده فعال در 30 استان کشور دارد. بنابراین می توانید به سادگی، به خدمات، قطعات یدکی، تعمیرات و ... در کمترین زمان ممکن دسترسی پیدا کنید. خدمات این شرکت به صورت امداد ابزار، دستگاه امانی و کارت اشتراک عرضه می شود.

توسن پلاس

شرکت توسن، در جهت گسترده تر کردن خدمات خود، محصولات خود را تحت عنوان «توسن پلاس» با هدف رفع عیوب و ایرادات ابزار توسن به بازار عرضه کرده است. تفاوت دیگر محصولات توسن پلاس با توسن، در مدت گارانتی آن ها است. محصولات توسن پلاس، مدت گارانتی بیشتری دارند.

محصولات شرکت توسن

محصولات و کالاهای برند توسن هم ابزار های دستی، هم برقی و هم بادی، باغبانی و ... را شامل می شود. در زیر بخشی از کالاهای این شرکت را آورده ایم:

از ابزار آلات برقی و شارژی توسن می توان به دریل های برقی و شارژی، بتن کن ها، فرزها، پولیش و انواع سنباده ها برای سایش سطوح، فارسی برها، گردبر و عمودبرها، ابزارهایی برای برش مرمر، پروفیل برها، اورفرزها، رنده های برقی، سشوار صنعتی ها، ابزارهای جوش و برش، بکس برقی ها، دمنده و مکنده ها، شست و شو دهندگان فشار قوی و انواع کارواش ها اشاره کرد.

ابزارآلات بادی این برند نیز شامل منگنه کوب های بادی، بکس های بادی، میخ کوب های بادی، باد پاش ها و کمپرسور هوا می شود.

شرکت توسن، ابزار آلات باغبانی را نیز پشتیبانی می کند. از ابزار آلات باغبانی می توان به اره زنجیری (هم برقی و هم بنرینی) انواع قیچی های باغبانی، اره های باغبانی و علف تراش های بنزینی اشاره کرد.

ابزارآلات دستی این برند که قریب به اتفاق آن ها ساخت کشور تایوان است شامل انبرها، ابزارهای برش، پیچ گوشتی ها در انواع مختلف، ابزار دقیقی مانند زاویه سنج و ...است.

تولید متعلقات ابزار ها همانند مته، کوپلینگ، صفحه برش و .... نیز توسط شرکت توسن انجام می شود.
شایان ذکر است که محصولات درانکو، تولید شرکت توسن نبوده و این مجموعه وارد کننده این برند و تنها نمایندگی رسمی آن در ایران است.

شرکت توسن همچنین این امکان را فراهم ساخته تا مشتریان بتوانند از واحد «صدای مشتریان» پیشنهادات، انتقادات و ایده های خود را با کارمندان و مدیرعاملان در میان بگذاریند.
نکته جالب دیگر در مورد این شرکت، راه اندازی «رادیو توسن» است. بی صبرانه منتظر اعلام سیاست ها و نحوه کار این بخش از شرکت توسن هستیم.

 

info@jahanabzar.com
۰۴۱- ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)