بستن
info@jahanabzar.com
۰۴۱ - ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)

ویدیو: لحظات شیرین و به یادماندنی شب چله در جمع خانواده جهان ابزار

به گزارش روابط عمومی شرکت جهان ابزار، شب چله؛ شبی که هر سال در سی ام آذر ماه، طولانی ترین شب سال در انتهای پاییز رخ می‌دهد. شبی که ایرانیان در کنار هم به استقبال زمستان می روند و نیکویی و برکت‌ برای یکدیگر آرزو می‌کنند.

اما اهمیت شب چله فراتر از یک شب سال است. این شب خاطره‌ها و یادگارهای بسیاری را در ذهن و قلب هر ایرانی زنده کرده است. شبی که خانواده‌ها دور هم جمع می‌شوند، با تدارک خوراک‌های مخصوص این شب را دور هم جشن می گیرند و با آوردن سینی میوه و شیرینی‌های مختلف، شادی و شادابی را در خانه‌ها پخش می‌کنند.



در این ویدئو شاهد صحنه‌هایی صمیمانه و گرم از جشن شب چله در خانواده بزرگ جهان ابزار هستیم. با حضور مدیرعامل محترم آقای شیرپا و اهدای بسته های ارزاق و پذیرایی از کارکنان، فضایی صمیمی و خانوادگی ثبت شد. با شعار "ما همه یک خانواده‌ایم" کارکنان با شوق و سرور دور هم جمع شدند. دیدن لبخندهای صمیمانه و ابراز تبریک‌های محبت‌آمیز نشان از اتحاد و همدلی عمیق درون این خانواده بزرگ دارد.


شرکت جهان ابزار به عنوان بزرگترین پخش کننده ابزار در شمالغرب ایران، همواره مشتریان عزیزش را بخشی از خانواده بزرگ خود می‌داند و با بهره‌گیری از تجربیات خانواده بزرگش، همچنان برای ارائه خدمات بهتر تلاش دو چندان خواهد کرد. با آرزوی  شادی و سلامتی همه اعضای خانواده بزرگ جهان ابزار توفیق روز افزون و بهروزی شما را خواستاریم.

info@jahanabzar.com
۰۴۱- ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)