ابزار ها، در طول تاریخ، وسیله های تاثیر گذاری بودند که مسیر تکامل و رشد انسان را از حیوانات متمایز ساختند. البته، استفاده از ابزار، تنها مختص انسان ها نبوده و بسیاری حیوانات نیز، از ابزارآلات -هر چند ابتدایی- برای ساده تر کردن فعالیت هایشان استفاده می کنند.

ابزارها، در طول تاریخ، علاوه بر تسریع بخشیدن و تسهیل کارها، در ایجاد انواع مشاغل و رشد صنعت نیز پر رنگ ترین نقش را ایفا کرده اند. ابزار ها در طول زمان، همواره دچار تغییر شده اند و دوره های مختلفی را از لحاظ تاریخی سپری کرده اند. امروزه، در دوره مدرن، دیگر خبری از ابزار های ساده دستی نیست و شرکت های خوش نامی همچون کنزاکس، توانسته اند پیچ گوشتی های ساده و ابتدایی را به دستگاه های برقی و شارژی تبدیل کنند که قادرند عملیات ساده ای همچون باز و بسته کردن پیچ ها را به سرعت و دقت انجام دهند.

در چنین دوره ای از تاریخ، رقابت میان انواع تولید کنندگان و وارد کنندگان ابزار بسیار شدت گرفته است. همه تولیدکنندگان، در پی آن هستند که ابزاری بهتر، متنوع، بر اساس استانداردهای جهانی، با قیمت مناسب و کیفیتی عالی برای کاربران ارائه دهند. آیا ممکن است ابزاری که تهیه می کنیم تمامی موارد فوق را در خود داشته باشد؟ مگر می شود ابزاری هم از کیفیت خوب بهره برد و هم قیمت پایین تری داشته باشد؟ این روزها معمولا بسیار می شنویم از کالای ایرانی و اهمیت حمایت از تولید داخلی. کیفیت این ابزار ها در چه سطحی است؟

آیا تولیدات داخلی، کیفیت لوازم و برندهای مطرح جهان را دارند؟

پاسخ این سوال، بلی و یا خیر نیست. کیفیت تولیدات هر کشوری، به شرکت سازنده و سطح و کلاس تولیدات آن بستگی دارد. شما می توانید از شرکتی چینی لوازم خود را تهیه کنید که از لحاظ کیفیت و استاندارد، از بسیاری شرکت ها و تولید کنندگان اروپایی ارجح تر باشد. از سویی نیز، ممکن است شرکت های خارجی، محصولاتی با کیفیت پایین هم عرضه کرده باشند.

بنابراین، در خرید ابزار و دیگر لوازم، بهتر است به (Feature) و یا به عبارتی ویژگی های محصول توجه کنید. جنس بدنه، سازگاری با محیط زیست، استانداردهای جهانی، آلیاژها و ... از جمله ویژگی های با اهمیت یک محصول می توانند باشند.

حتی اگر لوازم مشهورترین برندها را تهیه کنید ولی کالای خریداری شده دارای ویژگی های مورد نظرتان نباشد، آن ابزار مفید واقع نشده و مشکل شما را مرتفع نخواهد کرد.

کنزاکس | قیمت مناسب با کیفیت عالی !

کنزاکس، برندی ایرانی است که بسیاری از ما، آن را با ابزارهای زرد رنگش به خاطر می آوریم. این مجموعه، بیش از 2 دهه سابقه فعالیت در زمینه تولید انواع ابزار را دارد. این شرکت، در سال 1394، فعالیت خود را در این زمینه به صورت تخصصی آغاز کرد.

شرکت کنزاکس، تا به حال قادر بوده است تا ابزارهای دستی، برقی، بنزینی و ... را با قیمت مناسب به بازار عرضه کند. این برند، در تولیدات خود، استانداردهای جهانی و بین المللی را رعایت کرده و برای کاربران، محصولاتی متنوع که با دستان پر توان کارگران و مهندسان داخلی طراحی و ساخته شده است را ارائه می کند.

برند کنزاکس تولید کدام کشور است؟

برند کنزاکس محصولات متنوعی را در دایره تولیدات خود دارد. برخی از این محصولات، در کشور چین تولید شده و در ایران مونتاژ و بسته بندی می شوند. برخی دیگر نیز، به طور کامل از صفر تا صد، توسط مهندسان خبره کشور طراحی شده و همچنین توسط بازوان پر توان سازندگان کشورمان، به مرحله تولید رسیده اند.

محصولات کنزاکس، چه ساخت خود کشور باشند و چه قطعات اولیه شان از چین وارد شده باشد، تحت نام کنزاکس و با خدمات این شرکت ارائه می شوند. خدمات پس از فروش و گارانتی های 12 ماهه برای بسیاری کالاهای این شرکت، هنگام خرید عرضه خواهد شد.

محصولات کنزاکس، چه مزیتی نسبت به کالاهای مشابه دارند؟

محصولات کنزاکس، معمولا، بر اساس تکنولوژی های بین المللی جدید و براساس استانداردهای جهانی اعم از استاندارد VDE آلمان،  استاندارد منطقه‌ای اتحادیه اروپا،  DIN موسسه ملی استاندارد آلمان، استاندارد GS اروپا  و ... می باشند.

نکته دیگری که برند کنزاکس، در تولید ابزار آلات به کار می برد، رعایت ارگونومی این محصولات است. به این معنا که، محصولات این شرکت بادی مپینگ شده و بر اساس ارگونومی بدن انسان ساخته شده اند. شاید بارها تجربه کرده اید که به خاطر نشستن به طرز غلط و یا کار با ابزار، هر چند کوتاه مدت، دچار درد گردن، مفاصل و یا پا شده اید. ابزار آلاتی که ساختشان ارگونومیک است، بهره وری شما را افزایش داده و از هزینه های اضافی درمانی می کاهند. امیدواریم که برند کنزاکس بتواند مجموعه خویش را هر چه بیشتر و بهتر گسترده تر سازد و علاوه بر ایجاد اشتغال برای جوانان و دانش آموختگان کشورمان، بتواند در زمینه صنعت نیز افق های جدیدی را پیش روی همگان بگشاید.