بستن
info@jahanabzar.com
۰۴۱ - ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)

نشست اعضای اتحادیه ابزارآلات تبریز برگزار شد

با حضور مدیرعامل مجموعه جهان ابزار به عنوان مهمان ویژه، احکام هیئت مدیره جدید اتحادیه ابزار آلات صنعتی کلانشهر تبریز اعطا و از زحمات هیئت مدیره قبلی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه جهان ابزار به نقل از نشریه همگام با اصناف، طی مراسمی از سوی رئیس سازمان صمت استان آذربایجان شرقی، احکام هیئت مدیره جدید اتحادیه ابزار آلات صنعتی کلانشهر تبریز اعطا و از زحمات هیئت مدیره قبلی با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

این مراسم در تاریخ 10 دی ماه 1401 در محل سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی با حضور پرنیان رئیس و بابایی قائم مقام و راشدی رئیس اداره امور اصناف سازمان صمت استان آذربایجان شرقی، قربانعلیزاده رئیس اتاق اصناف تبریز و هیئت مدیره جدید و هیئت مدیره قبلی ترتیب یافته بود.

در ابتدا امید آذر رئیس قبلی به ارائه گزارش عملکرد پرداخته و سپس تنی چند ار اعضای حاضر در جلسه مطالبی راجب مسائل و مشکلات صنف ابزار آلات صنعتی ساختمان بیان کرده و نیک گوهر رئیس جدید اتحادیه نیز به ارائه اهداف و برنامه های و رویکرد دوره جدید اتحادیه پرداخت.

بر اساس این گزارش، در ادامه قربانعلیزاده رئیس اتاق اصناف تبریز با اشاره به اینکه، نقش اتحادیه ها در حل مسائل و مشکلات اعضای صنف بسیار موثر می باشد، گفت: امیدوارم با تعامل و همکاری و همفکری هیئت مدیره دوره جدید و استفاده از تجارب هیئت مدیره قبلی شاهد عملکردی خوب و رضایت اعضای صنف باشیم.

پرنیان رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه، اصناف و بازاریان در امنیت و آرامش بازار نقش اساسی دارند و قدردان زحمات این عزیزان هستیم، گفت: بدون شک نقش اتحادیه ها در کنار اعطای پروانه فعالیت، در هدایت و مدیریت بازار و حل مسائل و مشکلات بسیار موثر بوده و اصناف تبریز از بهترین اصناف هستند.

وی در ادامه به تشریح روند حرکت توسعه ای استان در بعد صنعت، معدن و تجارت پرداخته و جایگاه استان آذربایجان شرقی در کشور را خوب بیان کرد.

این گزارش می افزاید: در این مراسم مدیرعامل شرکت جهان ابزار به عنوان مهمان ویژه حضور داشت که طی گفتگویی کوتاه به خبرنگار ما، گفت: با توجه به این که صنعت ابزار به عنوان صنعت مادر در دنیا شناخته می‌شود، نیاز است تا توجه ویژه‌ای از سوی مدیران و مسئولین به این صنف ابراز شود.

منوچهر شیرپای، افزود: تمامی مشاغل اعم از صنعت پتروشیمی، صنعت خودروسازی، صنعت ساخت و ساز، صنعت باغبانی و مابقی صنایع نیازمند استفاده از انواع ابزارآلات می باشند و به نوعی در صورت عدم دسترسی به ابزار مناسب کل صنعت های موجود در کشور با مشکل مواجه خواهند شد.

وی در خاتمه با تبریک به هیئت مدیره جدید و تشکر از هیئت قبلی، گفت: امیدارم با تلاش هیئت مدیره جدید و استفاده از تجارب هیئت مدیره قبلی و حمایت عملی مسئولان شاهد رونق تولید و توسعه بیشتر در این صنعت مهم باشیم.

شایان ذکر است: در پایان این مراسم اعتبار نامه اعضای جدید هیئت مدیره اتحادیه ابزار آلات صنعتی ساختمان کلانشهر تبریز اعطا شد و همچنین با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاش های هیئت مدیره قبلی در جهت توسعه صنف تجلیل به عمل آمد.



info@jahanabzar.com
۰۴۱- ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)