بستن
info@jahanabzar.com
۰۴۱ - ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)

نمایشگاه تخصصی ابزارآلات صنعتی و ساختمانی به کار خود پایان داد

اولین نمایشگاه تخصصی ابزارآلات صنعتی، ساختمانی و یراق‌آلات ایران با شرکت برندهای برتر کشور طی چهار روز در شهر تبریز و با حضور پرشور بازدیدکنندگان همراه بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت جهان ابزار، تبریز میزبان اولین نمایشگاه تخصصی برندهای برتر حوزه ابزارآلات در ایران بود که طی چهار روز از تاریخ 7 الی 10 اردیبهشت 1402 در محل نمایشگاه بین المللی تبریز اجرا گردید.

در این نمایشگاه بیش از 45 برند بزرگ تولیدکننده و واردکننده ابزارآلات صنعتی و ساختمانی حضور داشتند و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

از برندهای شرکت کننده و دارای غرفه در این نمایشگاه می‌توان به جهان ابزار، رونیکس، نووا، کنزاکس، نولان، کرون، هاردکس، ویوارکس و برندهای معتبر دیگر اشاره کرد.

این نمایشگاه اولین گردهمایی تخصصی صنف ابزارآلات صنعتی و ساختمانی و یراق آلات بوده و می توان آن را برای اولین بار در کشور تنها رویدادی دانست که به جز انواع ابزارآلات صنعتی و ساختمانی و یراق‌آلات محصول دیگری را پوشش نمی‌داد.در پی نشست های صمیمانه متعدد بین مدیران عامل شرکت ها در جهت بهبود بازار این صنعت تبادل اطلاعات انجام گرفت.

شرکت جهان ابزار نیز در این نمایشگاه با حضور در غرفه های ده گانه خود میزبان مشتریان و بازدیدکنندگان نمایشگاه بود که از این تعداد غرفه یک غرفه مرکزی و 9 غرفه متعلق به شرکت‌هایی بود که نمایندگی پخش شمالغرب خود را به شرکت جهان ابزار واگذار کرده بودند.

یکی از منحصربفردترین رویدادهای این نمایشگاه همکاری جهان ابزار با گسترده ترین شبکه بانکی کشور، پست بانک،  به منظور ایجاد تسهیلات برای خرید اقساطی ابزارآلات مشتریان بود. این اتفاق اولین و بزرگترین فرصت خرید اقساطی ابزارآلات در کشور به شمار می آید.

و از پراهمیت ترین اتفاقات این رویداد می‌توان به حضور مدیرکل سازمان صمت آذربایجان شرقی، بازدیدکنندگان از تمامی استان های کشور و همچنین از کشورهای مجاور استان آذربایجان شرقی، تهیه گزارش صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران، حضور مدیران عامل برندهای شرکت کننده و رونمایی از جدیدترین ابزارآلات صنعتی اشاره کرد.





















info@jahanabzar.com
۰۴۱- ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)