بستن
info@jahanabzar.com
۰۴۱ - ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)

شبکه فروش ابزار، حلقه اتصال تولید و مصرف ابزار، از کارخانه تا خانه

شبکه فروش ابزار، حلقه اتصال تولید و مصرف ابزار، از کارخانه تا خانه

صنعت تولید ابزارآلات و تجهیزات صنعتی، از جمله صنایع بسیار مهم در جهان محسوب می شود و می توان گفت که بدون وجود آن ها، صنایع و کارخانه های دیگر، قادر به ادامه کار و فعالیت نخواهند بود، چرا که از مرحله تولید گرفته تا تعمیر و نگهداری قطعات و دستگاه هایشان، به انواع مختلفی از ابزارها و تجهیزات ساده و تخصصی نیازمند هستند.

ابزارها و تجهیزات تولیدی صنایع ساخت ابزار که در گروه هایی مثل ابزارآلات برقی و شارژی، ابزارهای بادی، ابزارهای دستی و ... تولید می شوند، در طیف گسترده ای از صنایع و کارگاه های مختلف صنعتی و تولیدی گرفته تا خانه های مردم، کاربرد دارند و مورد استفاده مشاغل مختلف قرار می گیرند.
در این میان، تأمین و توزیع ابزار و تجهیزات ساخته شده که مورد نیاز صنایع مختلف می باشند، احتیاج به ساز و کاری دارد تا ابزارهای تولیدی به دست مصرف کنندگان مورد هدف برسد. زنجیره توزیع کنندگان و شبکه فروش ابزار، کسانی هستند که این مأموریت را بر عهده دارند و با تأمین به موقع و فروش ابزار، نیازهای صنایع و کسب و کارها را برطرف می کنند. این شبکه توزیع و فروش، ضمن ایجاد اشتغال پایدار، باعث تسهیل دسترسی مصرف کنندگان به ابزارهای مورد نیازشان شده و به گردش چرخ صنعت نیز کمک می کنند.


امروزه رشد و توسعه چشمگیر اینترنت و به وجود آمدن شکل جدیدی از داد و ستد در این بستر، باعث شده است تا بیشتر کسب و کارها به بهره مندی از قدرت اینترنت متمایل شوند و با فروش آنلاین، بازارهای جدیدی را برای خود دست و پا کنند. تأمین کنندگان و فروشندگان ابزار نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با درک این موضع که برای جذب مشتریان جدید باید به ابزار و شیوه های جدید فروش و بازاریابی مجهز شد، با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ابزار، سعی در تأمین رضایت مندی مشتریان خود دارند.
جهان ابزار نیز به عنوان بزرگ ترین مرکز تأمین و فروش ابزار در تبریز و منطقه شمال غرب کشور، با راه اندازی فروشگاه اینترنتی جهان ابزار، حضور در بازار سراسر کشور را در دستور کار خود قرار داده است تا با فروش آنلاین ابزار در سراسر کشور بتواند علاوه بر تأمین ابزارها و تجهیزات مورد نیاز صنایع، پاسخگوی نیازهای خریداران و مصرف کنندگان عموم مصرف کنندگان در سراسر کشور باشد.
اگر چه اغلب مردم دوست دارند خرید خود را به صورت فیزیکی و با گشت و گذار در بازار انجام دهند، اما به نظر می رسد خرید ابزار چیزی نیست که نسبت به انجام آن، سختی ترافیک، گرما و سرمای طاقت فرسا و از همه مهم تر اتلاف وقت را به جان خرید. می توان با خرید آنلاین ابزار، از منزل یا محل کار، ضمن بررسی دقیق اطلاعات و مشخصات ابزار مورد نظر، ابزار خود را خریداری نمود و از اتلاف وقت و هزینه نیز جلوگیری نمود.

در خرید اینترنتی ابزار به چه نکاتی باید توجه کرد؟

- اطمینان از اعتبار فروشگاه اینترنتی از نظر آدرس معتبر، قدرت تأمین محصول، تنوع محصول و ...
- اطمینان از دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی
- توجه جدی به تضمین های ارائه شده توسط فروشنده در قبال محصول، مانند؛
. تضمین اصالت محصول
. گارانتی محصول
. خدمات پس از فروش مثل تعمیر و پشتیبانی فنی
. تضمین تعویض یا عودت محصول
. خدمات ارسال
- توجه به میزان ارائه دقیق اطلاعات درباره محصول مورد نظر
- امکان خرید ساده و امن از فروشگاه اینترنتی

جهان ابزار
می توان چنین نتیجه گرفت که امروزه، به تناسب رشد تولیدکنندگان ابزارآلات در جهان و به وجود آمدن برندهای جدید در زمینه ابزار، نیاز به استفاده از ابزار در صنایع و کسب و کارهای بزرگ و کوچک رو به افزایش است و بر همین مبنا شرکت هایی که بتوانند در سریع ترین زمان ممکن، بهترین، مدرن ترین و باکیفیت ترین ابزار مورد نیاز صنایع و کارگاه ها را تآمین و در اختیارشان قرار داده، و خدمات پشتیبانی فنی محصولات را نیز ارائه نماید، می توانند نقشی تعیین کننده در جذب و نگهداری مشتریان نسبت به برندهای مطرح ایفا کنند.

مجتبی حافظ زاده

info@jahanabzar.com
۰۴۱- ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)