بستن
info@jahanabzar.com
۰۴۱ - ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)

برند ای پی ان

برند ای پی ان

قدرت بدنی و ذهنی انسان، هرچند گسترده هم باشد، دچار کاستی ها و ظرفیت هایی است. انسان قادر است تنها برخی صدا ها را بشنود و با چشم غیر مسلح تنها تا محدوده معینی را ببیند. قدرت بدنی او نیز، دارای ظرفیت هایی است. ابزار، برای بهبود دادن این کاستی ها و گسترده تر کردن ظرفیت های انسان، از بدو پیدایش بشر، همواره همراه آن بوده است.

در ابتدایی ترین صورت، سنگ، از قدیمی ترین ابزار محسوب می شود. با اینکه به شکل خاصی تبدیل نشده است، ولی، انسان را قادر می ساخت تا روند شکار و یا دفاع از خود را به ساده ترین شکل انجام دهد.

امروزه، ماهیت ابزار ها و کاربردشان کاملا تغییر یافته است. ابزار ها، امروزه قادرند به بزرگترین نیازهای بشری پاسخ دهند و آن ها را در راستای ابداع ابزارآلاتی دقیق تر از آنچه در حال حاضر در اختیار بشر است نیز به حرکت وا دارند.

 

از عصر حجر تا مدرنیسم

ابزار آلات، تا زمانی که به ابزارهای تکنولوژیک امروزی تبدیل شوند، دوره های مختلفی را سپری کرده اند. همانطور که از نام آن پیداست، «عصر حجر» دوره ایست که اصلی ترین ابزار انسان سنگ بوده و به مراتب، در عصر آهن، انسان قادر شد تا لوازم دقیق تر و بهتری را با استفاده از عنصر جدیدی که به تازگی کشف کرده بود (آهن) به وجود آورد.

در دوره گذر، ابزارها تجاری سازی شده بودند و از آن ها برای شکل دادن به وسیله های مختلف استفاده می شد.

پس از آن، صنعتی شدن آغاز شد و می توان گفت که ابزاری که امروزه در دست ما قرار دارند، حاصل تلاش انسان هاس آن عصر است. در این دوره، کشورهایی توانستند به سرعت برق و حتی به سرعت نور در زمینه ابزار و صنعت پیشرفت کنند. عده ای دیگر نیز، با توجه به اوضاع داخلی، سیاسی و اجتماعی حاکم بر جامعه، با سرعت کمتری این مسیر را می پیمایند.

امروزه در دوران مدرن، ابزار بسیار متفاوت تر از گذشته هستند. در هر ساعت، دقیقه و شاید ثانیه، اکتشافات و اختراعات جدیدی صورت می گیرد که حتی نمی توان به گرد سرعت انتشار اخبار مربوط به آن ها نیز رسید! امروزه، ابزارها، انسان ها را به طور تمام و کمال، می توانند توانمند سازند.

در عصر مدرن، دیگر رقابت بسیاری تولید کنندگان ابزار آلات صنعتی، در اختراع و یا ابداع ابزار آلات جدید نیست. بلکه هدف آن ها، ارائه ابزاری با کیفیت عالی، دارای استانداردهای جهانی و مطابق با میل کاربر است.

 

APN ابزار پردازان نامی

­­یکی از شرکت هایی که در زمینه تولید انواع ابزار آلات صنعتی، برقی و ماشین آلات سبک فعالیت می کند، شرکت ای پی ان و یا ابزار پردازان نامی است.  این شرکت فعالیت خود را در سال 1384 آغاز کرده است و  بسیاری از محصولات خود را بر اساس تکنولوژی و استانداردهای جهانی تولید می کند.

طراحی و کیفیت محصولات نیز، در سطح بسیار خوبی قرار دارد و می تواند از لحاظ کیفیت و قیمت، با بسیاری محصولات مشابه خارجی رقابت کند.

محصولات این شرکت، معمولا تولید کشور چین بوده و در ایران بسته بندی و مونتاژ می شوند. بخش عظیم دیگری از محصولات شرکت نیز، با دستان پر توان و زحمتکش مهندسان خلاق و کارگران زحمتکش این مرز و بوم ساخته می شود.

بنابراین، به طور کلی در ارزیابی این برند می توان گفت که اگر در صدد تهیه محصولی با کیفیت با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های خارجی هستید، به طوری که دارای گارانتی بوده و ضمانت و اصالت کالا نیز تایید شده باشد می توانید برند ای پی ان را تهیه کنید.

از محصولات این شرکت می توان به دریل برقی، دریل شارژی، فارسی بر، فرز، پروفیل بر، عمود بر، محصولات باغبانی، بتن کن، چکش تخریب، شیار زن، کمپرسور هوا، دستگاه جوشکاری، محصولات بادی، اره گرد بر، سشوار صنعتی، بلوور، پیستوله رنگ خورطومی، اتو لوله سبز و .... اشاره کرد.

 

محصولات ای پی ان را از جهان ابزار تهیه کنید!

شرکت بازرگانی جهان ابزار، به مدیریت رامین شیرپایی، نمایندگی محصولات ای پی ان در شمال غرب کشور است. این شرکت، محصولات متنوعی از شرکت ای پی ان را با لحاظ کمترین میزان سود هم به صورت حضوری و هم به شکل اینترنتی به خریداران عرضه می کند.

دفتر مرکزی جهان ابزار در شهر تبریز قرار داشته و شامل چهار بخش نمایشگاه، فروشگاه، تعمیرگاه و بخش اداری است. برای مشاهده محصولات ای پی ان، می توانید به فروشگاه دائمی این شرکت مراجعه فرمایید.

اگر امکان مراجعه حضوری برایتان میسر نباشد، می توانید به صورت اینترنتی خریدتان را انجام دهید. بخش آیتی و تولید محتوای این شرکت، سعی دارند تا اطلاعات کامل، صحیح و جامعی را برای خریداران ارائه کنند. پشتیبانان سایت، در طول ساعات کاری، می توانند پاسخگوی سوالات تخصصی شما بوده و در مورد انواع ابزار، مشاوره لازم را ارائه دهند. می توانید، از ساعت 9:00 تا 18 با جهان ابزار در تماس باشید.

info@jahanabzar.com
۰۴۱- ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)