بستن
info@jahanabzar.com
۰۴۱ - ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)

آغاز زمستان داغ ابزار در سطح کشور

جشنواره کولاک ابزار با شرایط فروش ویژه انواع متنوعی از ابزارآلات صنعتی و ساختمانی آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه جهان ابزار، جشنواره کولاک ابزار با ارایه 40 برند برتر ابزارآلات صنعتی و ساختمانی از 30 آذر 1400 در سطح کشور آغاز می شود.

مدیرعامل مجموعه جهان ابزار در این راستا با تشریح ماهیت این جشنواره عنوان کرد: با توجه به فعالیت شرکت‌های مختلف توزیع ابزار در سطح کشور و متعاقبا رقابت ایجاد شده، جشنواره فوق با هدف ارایه بهترین شرایط برای همکاران ابزار‌فروش برنامه ریزی شده است.

رامین شیرپای گفت: نام “کولاک” با درنظر گرفتن المان خاص مربوط به هر فصل انتخاب شده است که با‌ توجه‌ به نزدیک شدن به شب یلدا و آب‌و‌هوای سرد و برفی این مقطع از سال، نام گذاری فوق انجام گردیده است.

وی با اشاره به ادامه برگزاری جشنواره‌ها و فستیوال‌های فروش توسط مجموعه جهان ابزار اظهار کرد: “کولاک” با توجه به شرایط خاص درنظر گرفته شده کمی متفاوت با سایر جشنواره ‌هاست و دلیل این تفاوت پوشش انواع و اقسام صنوف با توجه به محصولات موجود در این جشنواره است.

مهندس شیرپای با بیان تنوع محصولات ارایه شده ادامه داد: در جشنواره کولاک ابزار انواع رنگ‌، چسب، ابزار ساختمانی، ابزار برقی و دستی صنعتی، جوش و برش، ابزار مکانیکی، ابزار آهنگری و طیف وسیعی از سایر ابزارآلات وجود دارد.

مدیرعامل مجموعه جهان ابزار افزود: سعی‌مان بر این است تا در این جشنواره با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی موجود، شرایط همکاران فعال در حوزه ابزار را درک کرده و سود موجود در خرید‌و‌فروش را به سمت همکاران سرازیر نماییم.

وی اظهار کرد: با در نظر گرفتن شرایط بازار و تجربه خرده فروشی در حوزه ابزارآلات با نبض بازار آشنایی داریم و متوجه این قضیه هستیم که شرایط بازار را مشتری تعیین می‌کند.

رامین شیرپای اضافه کرد: همانطور که می‌دانید قیمت‌ها به تازگی به طور سرسام‌آوری افزایش داشته که در “جشنواره کولاک ابزار” مشتریان عزیز با تخفیفات بسیار عالی و شرایط چکی مدت دار روبرو خواهند بود.

مدیرعامل مجموعه جهان ابزار با بیان اینکه بازه زمانی جشنواره 15 روزه است و از 30 آذر تا 14 دی ماه 1400 خواهد بود، ادامه داد: درصورت استقبال همکاران از “کولاک” سعی خواهیم کرد تا شرایط مساعد موجود را حفظ نماییم و در جشنواره‌های فروش ویژه آتی نیز دستمان باز بوده و شرایط و خدمات مناسبی را برای بازار صنف ابزار ایران ایجاد نماییم.

مهندس شیرپای عنوان کرد: نزدیک 40 برند مطرح بازار ابزار کشور در جشنواره کولاک ابزار حضور دارند.

وی همچنین اضافه کرد: جوایز و هدایای متنوعی نیز اعم از خودرو، موتورسیکلت، پک لوازم خانگی و چندین پک قابل توجه تخفیف کالایی برای جشنواره درنظر گرفته شده است.

مدیرعامل مجموعه جهان ابزار در انتها با تشریح شرایط فعلی بازار گفت: فعالیت‌های مختلفی را می‌توان در حوزه ابزار انجام داد اما هدف و غایت اصلی جهان ابزار ایجاد شرایط فروش معتبر است که البته باتوجه به بازار رقابتی و حضور رقبا قطعا باید شرایط متفاوتی را ایجاد نماییم.

وی در همین راستا تشریح کرد: مجموعه جهان ابزار سعی دارد عملکرد متفاوتی در زمینه‌های نگرش به ماهیت سود و خرید‌و‌فروش، نحوه ارسال محصولات، قیمت گذاری و شرایط پرداخت داشته باشد که همه این ادعاها در جشنواره کولاک ابزار به خوبی منعکس خواهد شد.

info@jahanabzar.com
۰۴۱- ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)