بستن
info@jahanabzar.com
۰۴۱ - ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)

حضور مدیر عامل فروشگاه جهان ابزار در نمایشگاه ساختمان دبی Big5

حضور مدیر عامل فروشگاه جهان ابزار در نمایشگاه ساختمان دبی Big5

رامین شیرپایی مدیر عامل فروشگاه جهان ابزار در سی و هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی ساختمانی دبی، معروف به Dubai Big5 که ۵ الی ۸ آذر ماه ۹۶ برگزار شد حضور یافت.

در این نمایشگاه که در مرکز نمایشگاهی بین المللی DMG شهر دبی برگزار شد، رامین شیرپایی به همراه تعدادی از فعالان صنعت ابزار ایران ضمن بازدید از بخش ها و غرفه های مختلف نمایشگاه، از نزدیک با مدیران فروش و مسئولان نمایندگی های برخی از تولیدکنندگان ابزار و تجهیزات صنعتی و ساختمانی دیدار و گفتگو کرد. مدیر عامل جهان ابزار هدف از این بازدید و حضور در نمایشگاه های صنعت ابزار و ساختمانی را آشنایی با تکنولوژی روز، تولیدات جدید و ارتقای سطح دانش در صنعت ابزار دانست و افزود: در این دیدارها در خصوص چگونگی همکاری ها و امکان حضور برخی برندهای مطرح اروپایی در بازار ایران و نحوه ارتقای همکاری های تجاری بحث و تبادل نظر شد. 

لازم به ذکر است نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان دبی (THE BIG 5 SHOW DUBAI 2017) بزرگ ترین گردهمایی حرفه ای در زمینه ساخت و ساز در خاورمیانه محسوب می شود. این رویداد اطلاعات کافی  از صنعت ساخت و ساز و صنعت خدمات کسب و کار را در اختیار حرفه ای ها قرار می دهد. در دوره سی و هشتم نمایشگاه بین المللی ساختمان دبی بیش از ۲ هزار شرکت از ۵۰ کشور حضور داشتند که در نوع خود بی نظیر است.

info@jahanabzar.com
۰۴۱- ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)