بستن
info@jahanabzar.com
۰۴۱ - ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)

گزارش عملکرد تجارت الکترونیک جهان ابزار

گزارش عملکرد تجارت الکترونیک جهان ابزار

شرکت داده تجارت طراح سایت و مجری تجارت الکترونیک جهان ابزار، گزارش تجارت الکترونیک این شرکت را در ۹ ماه سال جاری نسبت به سال ۹۷ منتشر کرد.
بر اساس این گزارش، آمارهای فعالیت تجارت الکترونیک جهان ابزار، حاکی از رشد این شرکت در شاخص های عملکردی مهم می باشد.
بررسی آمارها رشد ۳۱ درصدی تعداد سفارش های ثبت شده در ۹ ماه سال ۹۸ نسبت به کل فروش اینترنتی سال ۹۷ را نشان می دهد. بر همین اساس، ارزش ریالی سفارش های ثبت شده نیز در همین مدت، رشد ۲۰ درصدی داشته است.


در شاخص تعداد بازدیدکنندگان، نسبت تعداد بازدیدکنندگان جدید به کل بازدیدکنندگان فروشگاه اینترنتی جهان ابزار، نرخ ۷۴ درصد ثبت شده است. این در حالی است که این نسبت در سال گذشته ۶۸ درصد بود که با این حساب، میزان بازدیدکننده های جدید در ۹ ماهه سال ۹۸، با رشد ۶ درصدی مواجه بوده است.
طبق این گزارش، تعداد استان های خریدار از فروشگاه اینترنتی جهان ابزار با ۵۳ درصد رشد به ۲۶ استان و تعداد شهرهای خریدار با ۷۸ درصد به ۵۹ شهر رسیده است.


هم چنین از نظر تنوع محصولات خریداری شده از فروشگاه اینترنتی جهان ابزار، ۸۹ قلم کالای خریداری شده در سال ۹۷ به ۱۵۲ قلم محصول در سال ۹۸ افزایش یافته است. بر اساس این گزارش علت این امر، افزایش ۳۹ درصدی تنوع محصولات بارگذاری شده در وب سایت می باشد.
از نظر شاخص ترافیک ورودی به وب سایت نیز، ۸۱ درصد از کل بازدیدکنندگان از طریق موتوری جستجوی گوگل و ۱۹ درصد مراجعه کننده ها به صورت مستقیم و یا از سایر کانال ها وارد سایت جهان ابزار شده اند.
بنابر این گزارش، در مهم ترین شاخص عملکردی یعنی «نرخ تبدیل»، عدد ۷٫۲۵ درصد در ۹ ماهه سال ۹۸ به ثبت رسیده است.
گفتنی شرکت جهان ابزار چشم انداز آتی تجارت الکترونیک خود را حضور در بازارهای منطقه خاورمیانه، امکان ثبت سفارش عمده آنلاین، و تبدیل شده به بازار بزرگ اینترنتی صنعت ابزار در کشور را به عنوان برنامه های خود در نظر گرفته است.

info@jahanabzar.com
۰۴۱- ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)