بستن
info@jahanabzar.com
۰۴۱ - ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)

همایش تخصصی ابزارآلات صنعتی شرکت آروا در تبریز برگزار شد

همایش تخصصی ابزارآلات صنعتی شرکت آروا در تبریز برگزار شد

همایش تخصصی ابزارآلات صنعتی شرکت جهان ابزار و آروا، به میزبانی شرکت جهان ابزار در تبریز برگزار شد.
در این همایش باشکوه مهندس محمد امین مصلایی مدیر عامل شرکت آروا، قائم مقام مدیر عامل این شرکت، رئیس و اعضای اتحادیه صنف ابزار آذربایجان شرقی، و جمع زیادی از همکاران و فروشندگان ابزار در استان های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل کرمانشاه حضور داشتند.
در ابتدای این مراسم رامین شیرپایی مدیر عامل شرکت جهان ابزار ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این همایش در تبریز گفت: با توجه به این که شرکت جهان ابزار به عنوان اولین و بزرگ ترین مرکز تأمین و توزیع ابزار و تجهیزات صنعتی در شمال غرب کشور مسئولیت بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش محصولات شرکت آروا را نیز بر عهده دارد، هدف از برگزاری این همایش را معرفی برند آروا و محصولات تولیدی این شرکت در منطقه شمال غرب کشور اعلام کرد.

همایش ابزار صنعتی در تبریز
وی در ادامه با اشاره به فعالیت های شرکت جهان ابزار گفت: شرکت جهان ابزار با 2 دهه فعالیت، کار تأمین و توزیع ابزار و تجهیزات صنعتی را در منطقه شمال غرب کشور بر عهده داشته و با تنوع بخشی به محصولات خود توانسته است پاسخگوی نیاز ابزار، در قطب صنعت و اقتصاد کشور، یعنی آذربایجان باشد.
وی گفت: در زمینه محصول، همزمان با فروش محصولات برندهای باکیفیت وارداتی، همواره سیاست ما حمایت از تولیدات داخلی و حرکت به سمت عرضه محصولات باکیفیت بود و براساس همین سیاست، از پذیرش و فروش محصولات و برندهای بی کیفیت خودداری کردیم و نتیجه آن افزایش اعتماد مشتریان و اعتباربخشی به شرکت جهان ابزار شد.

همایش ابزار صنعتی در تبریز
مدیر عامل جهان ابزار در پایان گفت: ما در شرکت جهان ابزار به عنوان مجموعه ای جوان، پویا و خلاق با همدلی و تلاش همه همکاران، با ارائه محصولاتی با کیفیت و متنوع، همواره در کنار خانواده بزرگ مشتریان خود هستیم و امیدواریم بتوانیم سهم محصولات ایرانی را در بازار ابزار منطقه شمال غرب کشور افزایش دهیم.
گفتنی است همایش شرکت آروا 12 دی ماه در هتل پارس ائل گلی تبریز و به میزبانی جهان ابزار برگزار شد.

تصاویر بیشتر

همایش ابزار صنعتی در تبریز

info@jahanabzar.com
۰۴۱- ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)