بستن
info@jahanabzar.com
۰۴۱ - ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)

هدیه های عجیب برای آدم های نجیب

پیچ گوشتی خشابی مغناطیسی کنزاکس

با ارزش ترین و مناسب ترین هدیه برای مناسبت خاصی مثل ولنتاین چه چیزی می تواند باشد؟ آیا یک هدیه لوکس و گران قیمت می تواند انتخاب ایده آلی باشد؟ ممکن است چنین به نظر برسد، چون با این کار او را بسیار خوشحال می کنید. اما اگر بخواهید کمی متفاوت فکر کنید می توانید هدیه ای به او بدهید که بتواند در کارهای روزمره از آن استفاده کند و البته با هر بار استفاده از آن، به یاد شما هم بیفتد. وقتی شما قصد دارید برای کسی که دوستش دارید هدیه بخرید، پس چه بهتر که علاوه بر خاص بودن هدیه، کاربرد یا کارآیی آن را نیز مد نظر قرار دهید و وسیله ای را خریداری کنید که در منزل یا در محیط کار بتواند از آن استفاده کند.

کمپرسور فندکی کنزاکس
فروشگاه اینترنتی جهان ابزار با در نظر گرفتن این نکته، محصولات متنوع و خاصی را برای شما پیشنهاد می کند که می توانید هر کدارم از آنها را برای کسانی که دوستشان دارید هدیه بدهید. پیچ گوشتی خشابی مغناطیسی کنزاکس مدل KRS - 111، پیچ گوشتی مشتی جغجغه ای مغناطیسی کنزاکس مدل KRT - 105 و همین طور کیت پیچ گوشتی 8 پارچه مغناطیسی نووا مدل NTS-1340 از جمله محصولات جدید، ساده و کاربردی هستند که می توانید با هدیه دادن آن ضمن خوشحال نمودن عزیزانتان، به او در انجام بهتر کارهای روزمره اش کمک کنید.
البته ابزارهای حرفه ای دیگری نیز پیشنهاد می کنیم که شما می توانید هر کدام از آنها را به عنوان یک هدیه خاص و متفاوت، برای کسی که دوستش دارید هدیه بدهید و همواره در قلب او باشید. پیچ گوشتی های شارژی کوچک و فانتزی با قیمت های مناسب محصولاتی هستند که به شما پیشنهاد می کنیم. پیچ گوشتی شارژی 4.5 نیوتن تاپ تول مدل KPDB0805، پیچ گوشتی شارژی خشابی 3.6 ولت لیتیوم رونیکس مدل 8505، همین طور انواع کمپرسورهای فندکی و یا کفش ایمنی که می توانید آنها را خریداری کنید.
پیچ گوشتی شارژی تاپ تول

info@jahanabzar.com
۰۴۱- ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)