بستن
info@jahanabzar.com
۰۴۱ - ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)

نقد و بررسی دریل گیربکسی 2220 رونیکس

جهت سهولت در استفاده از دریل هایی که دو سرعته هستند از گیربکس استفاده می شود. بنابراین دریل گیربکسی، ممکن است همان دریل ساده یا چکشی باشد، منتها از نوع دو سرعته که برای تغییر سرعت در آنها از گیربکس استفاده می شود. دریل گیربکسی 2220 رونیکس هم بر اساس این اصل طراحی و ساخته شده است که قابلیت سوراخکاری چکشی هم دارد. این دریل مخصوص کار در کارگاه ها است و مناسب کارهای سبک خانگی نیست.

سرعت دور پایین این دریل، با قدرت بالا برای مته های بزرگ است و سرعت دور زیاد آن با قدرت کم، برای کار با مته های با قطر کم مناسب است. نکته ای که هنگام کار با این دریل باید مورد توجه قرار گیرد، فعال شدن دیر هنگام دیمر در هنگامی است که پروانه خنک کن در حالت گردش است. دقت کنید که در این وضعیت موتور هنوز روشن است و دارد می چرخد، در این حالت، دیمر از درجه 3 به بعد فعال می شود.
کاربرانی که از دریل گیربکسی 2220 رونیکس استفاده کرده اند، قدرت موتور، کیفیت خوب ساخت، راحتی استفاده در ارتفاع پایین، و ایمنی را به عنوان نقاط قوت آن یاد کرده اند و در عوض سنگینی، به خصوص هنگام کار در ارتفاع مثل سوراخکاری سقف که نیاز به استفاده طولانی مدت از دستگاه است و نیز گیر کردن هر از چندگاه کلید دو زمانه را به عنوان نقاط صعف این دستگاه مطرح کرده اند.
دریل گیربکسی 2220 رونیکس با توان 1050 وات و ولتاژ 220 ولت، مجهز به کلید الکترونیک راست گرد/چپ گرد، مخزن نگهدارنده مته که در دسته جانبی تعبیه شده و نیز مجهز به عمق سنج فلزی است. قطر مته کاری این دریل در چوب، 30 میلی متر، در فلزات 13 و در بتن 16 میلی متر است. سرعت دور کند آن بین 1100 - 0 دور و سرعت دور تند آن بین 2800 - 0 دور در دقیقه است که توسط گیربکس تعبیه شده در آن قابل تنظیم است.
این دریل دارای سه نظام 13 میلی متری تمام فلزی آچاری و دسته گردان 360 درجه با طراحی ارگونومیک است. و دست آخر این که دریل گیربکسی 2220 رونیکس دارای سیستم ضد گرد و غبار مطابق با استاندارد TUV می باشد و به همراه کیف BMC مقاوم در برابر ضربه در فروشگاه اینترنتی جهان ابزار عرضه می شود.

info@jahanabzar.com
۰۴۱- ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)