بستن
info@jahanabzar.com
۰۴۱ - ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)

پیام مدیر عامل جهان ابزار به مناسبت روز اصناف؛ صنف ابزار، متعهد به تأمین ابزار بخش صنعت می باشد

رامین شیرپایی مدیر عامل جهان ابزار در پیامی ضمن گرامیداشت روز اصناف و تبریک این روز به پیشکسوتان و تمام همکاران زحمت کش این صنف گفت: یکی از پایه های اصلی رشد و بالندگی صنعت هر کشور، صنعت ابزار و فعالان این صنف می باشند که با تأمین به موقع ابزار و تجهیزات صنعتی مورد نیاز صنایع و کارخانه ها، باعث تداوم فعالیت بخش صنعت هستند.
وی افزود: رسالت ما در جهان ابزار از همان ابتدا بر این اصل استوار بود و در طول دو دهه فعالیت خود نیز تمام تلاش و همت خود را به کار بستیم تا کار تأمین و توزیع ابزارآلات و تجهیزات مورد نیاز صنایع برای لحظه ای متوقف نشود.
مدیر عامل جهان ابزار در همین رابطه به مشکلات اقتصادی و نوسان های شدید قیمتی در سال قبل اشاره کرد و افزود: علیرغم مشکلات به وجود آمده و بی ثباتی بازار، با تلاش و همت همکاران مان در جهان ابزار، سایر همکاران صنف ابزار و به یاری خداوند متعال، اجازه ندادیم جریان توزیع ابزار در سطح آذربایجان شرقی و شمال غرب کشور حتی برای یک روز متوقف شود.
وی با اشاره به سال رونق تولید تأکید کرد: امسال هم تمام تلاش خود را به کار می بندیم تا در سال رونق تولید نیز بتوانیم همچون سال های گذشته، مأموریت خود را به نحوی شایسته به انجام رسانیم.
وی در پایان ضمن تبریک مجدد روز اصناف به فعالان صنعت ابزار به ویژه بزرگان و پیشکسوتان این صنف گفت: ما در مجموعه جهان ابزار با سرلوحه قرار دادن شعار «اصناف مساوی است با انصاف»، تلاش می کنیم با درک مشکلات صنایع و کارگاه های صنعتی، نهایت همکاری و همراهی را با آنان داشته باشیم تا بخش صنعت استان و منطقه به خاطر عدم تأمین ابزار دچار مشکل نشود.

info@jahanabzar.com
۰۴۱- ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)