بستن
info@jahanabzar.com
۰۴۱ - ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)

خرید آنلاین و کرونا

خرید آنلاین و کرونا

حتی اگر خرید اینترنتی را تجربه نکرده باشید، حتما به گوشتان خورده است که پاندمی کرونا، الگوی خرید افراد را تا چه میزان تغییر داده است و بین میزان خرید آنلاین و کرونا رابطه ای مستقیم برقرار کرده است. بر اساس آمار رسمی خبرگزاری های داخلی، با شیوع بیماری کرونا، خرید های اینترنتی، بیش از 80 درصد افزایش داشته اند. البته، می توان این موضوع را، یک حرکت مثبت در راستای حفظ سلامت عمومی نیز دانست.

امروزه، مردم، حتی مایحتاج روزانه خود اعم از شیر، پنیر و نان و ... را هم از هایپر مارکت هایی که خدمات آنلاین ارائه می دهند تهیه می کنند. چرا خرید ابزار از این مقوله مستثنی باشد؟ خرید اینترنتی، علاوه بر مزیت هایی که دارد و نقشی که در تسهیل بسیاری کارها ایفا می کند؛ سبب می شود تا در مدت زمان کم، بدون نیاز به مراجعه به مراکز فروش حضوری و بدون قرار گرفتن در معرض بیماری، محصول خود را تهیه کنید.

در خرید ابزار نیز، می توانید به صورت اینترنتی اقدام به تهیه لوازم مورد نیاز خود نمایید. خرید ابزار، مقوله ای است که انجام آن، نیازمند دقت و هوشمندی بالاست. چرا که، ویژگی های جزئی هر ابزاری، هم بر قیمت و هم بر کارایی آن تاثیر خواهد داشت.

خرید ابزار به صورت غیر حضوری، معایب و مزایا

شاید بسیار تجربه کرده اید که در مراجعه حضوری به مراکز فروش ابزار، به علت ضیق وقت و یا مسائل حاشیه ای دیگر، نتوانسته اید آنگونه که باید، ابزاری که در صدد خرید آن هستید را شناخته و خرید کنید و یا به علت ضیق وقت هیچ گاه قادر نبوده اید تا قیمت چندین مرکز فروش را سنجیده و در نهایت با صرفه ترین گزینه را برگزینید.

ما ادعا می کنیم که با «جهان ابزار» این هدف برای شما قابل لمس خواهد شد. این مجموعه، در شمالغرب کشور واقع بوده و خدمات مختلفی را در زمینه تامین، گزینش و خرید ابزار ارائه می کند. شرکت بازرگانی جهان ابزار، با در نظر داشتن شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، انواع برندهای داخلی و خارجی را با قیمت مناسب و بسیار پایین تر از قیمت روز عرضه می کند.

هدف از تاسیس بخش آیتی و سایت این مجموعه نیز، ارائه توضیحات مفصل در مورد ابزار آلات و ایجاد امکان مقایسه بین چند محصول بدون نیاز به مراجعه حضوری است. می توانید، در طول زمانی که در خانه و بر روی مبلتان لمیده اید، چند صد ابزار را در عرض چند دقیقه بررسی کرده و مناسب ترین آن را تهیه فرمایید.

پشتیبانی جهان ابزار به چه صورتی است؟

با شدت یافتن کرونا و افزایش خرید آنلاین، جهان ابزار پشتیبانی و خدمات سایت خود را بهبود داده است. پشتیبانان سایت، از اولین قدم تا مرحله نهایی خرید، همراه شما هستند. می توانید، از ساعت 8.30 تا 18 عصر، با پشتیبانان سایت تماس گرفته و در مورد پروسه خرید و سایر موانعی که با آن رو به رو می شوید سوالات خود را مطرح کنید. در صورتی که نیاز به دریافت مشاوره در زمینه انتخاب محصول دارید و یا توضیحات سایت برایتان اغنا کننده نبود، می توانید با کارشناسان فروش در تماس باشید. تمامی عوامل و پرسنل این مجموعه در صددند تا در بحبوحه شیوع این بیماری مهلک، در کنار شما بوده و تجربه شیرین خرید و فروش آسان اینترنتی را با شما تجربه کنند.

خدمات جالب دیگری که جهان ابزار ارائه می کند، ارسال رایگان محصولات برای خریداران ساکن شهر تبریز و حومه است. می توانید، ابزارتان را در کمتر از یک نیمه روز در اختیار داشته باشید. چنانکه، ساکن شهرهای دیگر بوده و اقدام به خرید از جهان ابزار می کنید بسته به نوع ارسال سفارش، (پشت سفارشی یا پیشتاز و ...) محصولی که خرید کرده اید در عرض 2 تا 7 روز کاری به دستتان خواهد رسید.

آیا جهان ابزار قابل اعتماد است؟

پاسخ این سوال مثبت است. اخیرا، به دلیل برخی کلاهبرداری های اینترنتی، بسیاری افراد نسبت به خرید اینترنتی دلسرد شده اند. ولی واقعیت از این قرار نیست!

بسیاری افرادی که در دام کلاهبرداری سودجویان اینترنتی قرار می گیرند، دانش تکنولوژی پایینی داشته و در نتیجه بدون سنجش میزان قابل اعتماد بودن این افراد، دل به دریا زده اند و اطلاعات بانکی خود را در اختیارشان قرار داده اند یا از فروشگاه های بی در و پیکر اینترنتی خرید کرده اند.

چرا ما ادعا می کنیم که می توانید به جهان ابزار اعتماد کنید؟

علی رغم اینکه جهان ابزار یکی از شرکت های بسیار خوشنام بازرگانی فعال در حوزه ابزار است، سایت اینترنتی آن نیز، دارای «نماد اعتماد الکترونیکی» می باشد.
این نماد توسط اورگان های دولتی و به صورت دقیق تر، توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیک به کسب و کارهای اینترنتی صادر می شود و بر اساس آن، شرکت ارائه کننده خدمات، موظف است نسبت به شکایات خریدار پاسخگو باشد و از سویی نیز، امکان کلاهبرداری یا هر نوع سواستفاده ای از سوی صاحبان سایت وجود ندارد. چرا که در صورت وجود تخلف، خریدار قادر است پیگیری قانونی انجام داده و حق و حقوق خود را به صورت کامل دریافت کند.

 

info@jahanabzar.com
۰۴۱- ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)