بستن
info@jahanabzar.com
۰۴۱ - ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)

نمایندگی رسمی شرکت های لایت، آلتونا و رانگسی در منطقه شمال غرب به جهان ابزار واگذار شد

نمایندگی رسمی شرکت های لایت، آلتونا و رانگسی در منطقه شمال غرب کشور، توسط نماینده رسمی این شرکت ها در ایران و خاورمیانه به مجموعه جهان ابزار واگذار شد.

رامین شیرپایی مدیر عامل فروشگاه جهان ابزار با بیان این مطلب گفت: مایه ی مسرت و خوشحالی است که با همت و تلاش همکارانمان در زمینه بازاریابی و فروش موفق انواع ابزارآلات و تجهیزات صنعتی، توانستیم محصولات برندهای معتبر لایت ژاپن، آلتونای اسپانیا و رانگسی تایوان را نیز در سبد کالایی خود برای مشتریان مان عرضه کنیم.

وی افزود: خوشبختانه در جریان سفر اخیر مدیر عامل محترم و مدیران شرکت بازرگانی خورشیدی به تبریز که به عنوان نماینده رسمی شرکت های لایت، آلتونا و رانگسی در ایران و خاورمیانه فعال هستند، گواهی نامه رسمی نمایندگی این شرکت ها توسط آقای خورشیدی، مدیر عامل بازرگانی خورشیدی به جهان ابزار اعطا گردید.
مدیر عامل فروشگاه جهان ابزار در پایان ضمن ابراز خرسندی از حضور نمایندگان شرکت های لایت و آلتونا در مجموعه جهان ابزار تأکید کرد: تنوع بخشی به محصولات قابل عرضه ضمن اصرار بر کیفیت این محصولات، برنامه ای است که همچنان در جهان ابزار دنبال می کنیم.

یادآور می شود مدیر عامل و مدیران بازرگانی خورشیدی، در جریان سفر 3 روزه خود به تبریز، ضمن اعطای گواهی نامه اعطای نمایندگی به آقای شیرپایی مدیر عامل جهان ابزار، از بخش های مختلف فروشگاه جهان ابزار نیز بازدید به عمل آورده و با بخش های مختلف آن آشنا شدند. همچنین با پیشکسوتان، همکاران و فروشندگان صنف ابزار تبریز نیز دیداری صمیمانه انجام شد.
گفتنی است شرکت لایت تولید کننده ابزارهای باغبانی، گاراژی و صنعتی، آلتونا تولید کننده ابزارهای دستی باغبانی و ورق بر و شرکت رانگسی تولید کننده ابزارهای گاراژی هستند.

بازدید مدیر عامل بازرگانی خورشیدی از جهان ابزار

info@jahanabzar.com
۰۴۱- ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)