بستن
info@jahanabzar.com
۰۴۱ - ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)

ابزارهای دستی ساده یا همه کاره؟

ابزارهای دستی ساده یا همه کاره؟

ابزارهای دستی از جمله ابزارهای مفید و پرکاربرد می باشند که از نظر تنوع بسیار گسترده هستند. صنایع تولیدی، کارگاه های آهنگری، مکانیکی، نجاری و ... از جمله کسب و کارهایی هستند که از ابزارهای دستی در انواع مختلف استفاده می کنند.
از بین تنوع های گوناگونی که در این دسته از ابزارها وجود دارد، می توان گفت که انواع ابزارهای عمومی دستی، آچارآلات مکانیکی و آچارآلات کارگاهی؛ بیشترین کاربرد را در صنایع و کارگاه های کوچک و بزرگ دارند و همین ها هستند که همه جا به چشم می خورند. برخی ها مثل انبردست – از گروه انبرهاپیچ گوشتی و آچار فرانسه، حتی در خانه های ما حضور دارند و دم دستی ترین ابزار مورد استفاده در خانه محسوب می شوند. با این حال، به طور قاطع نمی توان گفت که در اختیار داشتن یک یا چند ابزار دستی در منزل، می تواند نیازهای شما را در هنگام انجام کارهای مختلف تعمیراتی و ... برطرف نماید یا نه.
شاید وقتی از شما خواسته شود ابزاری مانند لوله گیر را خرید کرده و در خانه نگهداری کنید، از انجام این کار امتناع کنید و دلیل آن را عدم نیاز به چنین ابزاری در منزل ابراز کنید، شاید هم حق با شما باشد. اما وجود چنین ابزاری را وقتی به شدت احساس می کنید که در پایان یک روز خسته کننده کاری تازه از راه می رسید و با خبر می شوید که لوله یا یکی از شیرآلات، احتیاج به تعویض دارد و از طرفی نمی توانید تا روز بعد برای آوردن تعمیر کار صبر کنید. در چنین مواقعی کلنجار رفتن با یک لوله سفت و محکم که به سختی باز می شود و با انبردست یا آچارفرانسه هم سر ناسازگاری دارد، بسیار اعصاب خورد کن به نظر می رسد.


درست است که در اختیار داشتن همه یا بخش قابل توجهی از ابزارها در منزل کاری منطقی به نظر نمی رسد اما شناخت ابزارها و در اختیار داشتن چند ابزار دستی یا برقی مهم، پرکاربرد و با قابلیت چند کاره، می تواند در مواقع اضطراری به کمک تان بیاید. ناگفته نماند که اغلب شرکت های تولید کننده ابزار، در پاسخ به همین نیاز، اقدام به تولید ابزارهایی با عنوان ابزارهای همه کاره یا چند کاره نموده اند که در اینجا با تعدادی از آنها آشنا می شویم.

ابزارهای چند کاره یا همه کاره

- آچار همه کاره
- انبردست همه کاره
- پیچ گوشتی همه کاره
- فرز برقی چندکاره
- چکش چندکاره
زمانی که بیرون از خانه و یا در سفر هستید حتما نیاز به ابزارهای مختلف را حس کرده اید. همان طور که گفتیم نگهداری چندین نوع ابزار در منزل و یا حمل چندین ابزار هنگام سفر، علاوه بر وزن زیاد، جاگیر بوده و به دلیل عدم استفاده در طولانی مدت، عملا مستهلک شده و فقط فضا اشغال می کند. به همین دلیل در اختیار داشتن چند ابزار دستی پرکاربرد و چند ابزار با قابلیت چند کاره که بتواند عملا نیاز شما به دیگر ابزارها را برطرف نماید، بسیار با اهمیت است.

خرید ابزار به صورت اینترنتی

چیزی که مسلم است، نمی توان حضور پر رنگ برخی ابزارهای دستی مهم و پرکاربرد را در خانه، داخل ماشین، محل کار، کارگاه و ... انکار کرد. اما به غیر از کارگاه هایی که در اختیار داشتن انواع ابزار و آچارآلات دستی، مکانیکی و ... ضرورت دارد، خرید و نگهداری از طیف گسترده ای از این نوع ابزارها در منزل یا داخل خودرو، کاری منطقی و درست به نظر نمی رسد. با این وجود در اختیار داشتن چند ابزار دستی مهم در کنار چند ابزار با قابلیت چند کاره بودن، می تواند بسیاری از نیازها و مشکلات ما را در انجام کارهای عمومی در منزل و ... برطرف نماید.
شاید برای شما که به دنبال ابزارهایی چندکاره یا همه کاره هستید، جستجو در فروشگاه های ابزار کار زمان بری باشد. اما اینترنت بسیاری از کارها را ساده کرده است. خرید اینترنتی ابزار هم می تواند یکی از این کارها باشد. فقط کافی است ابزار مورد نظر خود را در اینترنت و در فروشگاه های اینترنتی و البته با کلمه کلیدی مناسب مانند فروش اینترنتی ابزار چندکاره جستجو کنید. خواهید دید که تنوع زیادی از ابزارهای دستی پرکاربرد و چندکاره را در صفحه نمایش خود مشاهده خواهید کرد. کافیست فروشگاه و ابزار مورد نظر خود را پیدا کرده، بررسی و مقایسه کنید و سپس به صورت آنلاین خرید نمایید.


فروش اینترنتی ابزار هم جزو مشاغلی است که مورد استقبال قرار گرفته و بسیاری از تولیدکنندگان و فروشگاه های بزرگ ابزار با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ابزار، سعی می کنند محصولات خود را در بستر اینترنت منتشر کرده و در معرض بررسی و خرید مشتریان خود قرار دهند. فروشگاه اینترنتی جهان ابزار هم به عنوان یک فروشگاه ابزار فروشی بزرگ با تنوع گسترده ای از انواع ابزارآلات صنعتی، فروش اینترنتی ابزار را جزو اولویت های کاری خود قرار داده است.

info@jahanabzar.com
۰۴۱- ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)