بستن
info@jahanabzar.com
۰۴۱ - ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)

معرفی و رونمایی رسمی از فروشگاه اینترنتی جهان ابزار

معرفی و رونمایی رسمی از فروشگاه اینترنتی جهان ابزار

طی مراسمی و با حضور مدیر عامل و جمعی از مدیران و کارکنان جهان ابزار، مدیر عامل و کارکنان شرکت داده تجارت و جمعی از اصناف صنف ابزار تبریز، فروشگاه اینترنتی جهان ابزار به صورت رسمی رونمایی و معرفی شد.

در این مراسم که در ساختمان اداری-رفاهی جهان ابزار برگزار شد رامین شیرپایی، مدیر عامل جهان ابزار با اشاره به اهمیت فروش اینترنتی و لزوم پاسخ مناسب و به موقع به نیازهای مشتریان گفت: رقابت شدید در شرایط پیچیده ی بازار، لزوم تعریف بازارهای جدید برای فروش، کاهش هزینه ها و تغییر شیوه خرید از خرید سنتی به خرید اینترنتی از جمله دلایلی بود که ما را بر آن داشت تا به صورت جدی و متمرکز وارد جریان فروش اینترنتی شویم.

وی ادامه داد: از حدود 2 سال قبل و به تدریج به این نتیجه رسیدیم که جهان ابزار نیز باید هم راستا با تحولات و تغییراتی که در اثر ورود تکنولوژی در اقتصاد و بازار ایجاد شده، تغییر یابد. آمارها حجم بالای مبادلات فروش اینترنتی را نشان می داد که گویای ظرفیت بالای تجارت الکترونیک در کشور بود.

مدیر عامل جهان ابزار در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این زمینه گفت: پس از گفتگو و مذاکره با چند شرکت طراحی وب سایت در تبریز و تهران، در نهایت شرکت داده تجارت به عنوان مشاور و مجری، در حوزه ی تجارت الکترونیکی انتخاب شد و بحمدالله توانسته ایم با استفاده از مشاوره ها و تجربیات خوب دوستانمان در این شرکت، گام های اولیه را به خوبی برداریم و به اهداف اولیه دست یابیم.

وی افزود: با تشکیل تیم IT در جهان ابزار سعی کردیم زیرساخت های لازم برای ورود به جریان فروش اینترنتی را به صورت اصولی ایجاد کنیم تا بتوانیم بهره برداری مناسب و موثری از ظرفیت اینترنت داشته باشیم.

رامین شیرپایی با اشاره به این که فروشگاه اینترنتی جهان ابزار به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی فروش ابزار در شمال غرب کشور منشأ تغییر و تحولات بزرگی در جهان ابزار خواهد شد، گفت: با تلاش همکارانمان، فروشگاه اینترنتی جهان ابزار را به عنوان اولین مرجع تخصصی و فروش آنلاین ابزار و تجهیزات صنعتی و ساختمانی، در شمال غرب کشور تبدیل خواهیم نمود.

مدیر عامل فروشگاه جهان ابزار در پایان سخنان خود ضمن تبریک راه اندازی فروشگاه اینترنتی جهان ابزار به همه همکاران خود، از مدیر عامل و کارکنان شرکت داده تجارت نیز که به عنوان مشاور و مجری همواره در کنار جهان ابزار بودند، صمیمانه قدردانی نمود.

همچنین در ادامه مراسم، مهندس رسول نامور، مدیر عامل شرکت داده تجارت، طی سخنان کوتاهی، ضمن تبریک به مجموعه جهان ابزار و ابراز خرسندی از راه اندازی این فروشگاه گفت: در شرایط کنونی که کسب و کارهای سنتی در حال تغییر در شیوه فروش و مشتری مداری هستند، اعتماد سازی و برند سازی از مهم ترین چالش های فروش اینترنتی محسوب می شود. باید بتوانیم در فروش اینترنتی ابزار و تجهیزات صنعتی، جهان ابزار را به یک برند معتبر و ملی تبدیل کنیم تا خریداران با اعتماد به این برند، و با خیالی آسوده اقدام به خرید نمایند.

مهندس نامور در پایان با یادآوری این نکته که تنها مجموعه ای که با ایجاد زیر ساخت اقدام به سرمایه گذاری در تجارت الکترونیکی نمود، مجموعه جهان ابزار بود، از مدیر عامل جهان ابزار به دلیل اعتماد به شرکت داده تجارت قدردانی نمود.

لازم به ذکر است در ادامه مراسم، بخش های مختلف فروشگاه اینترنتی جهان ابزار به حاضرین در جلسه معرفی شد. همچنین در پایان این مراسم رامین شیرپایی مدیر عامل جهان ابزار از مدیر عامل و کارکنان شرکت داده تجارت و همکاران بخش IT  جهان ابزار، با اهدای جوایزی به رسم یادبود تجلیل نمود.

فروشگاه اینترنتی جهان ابزار

info@jahanabzar.com
۰۴۱- ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)