بستن
info@jahanabzar.com
۰۴۱ - ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)

معرفی کمپرسور فندکی

معرفی کمپرسور فندکی

تصور کنید که برای سپری کردن تعطیلات آخر هفته، جایی در خارج از شهر را انتخاب کرده و رهسپار جاده شده اید، یا زمانی را تصور کنید که خیلی عجله دارید و می خواهید به موقع سر قرار حاضر شوید، اما متوجه پنچری لاستیک ماشین تان می شوید، ولی فرصت تعویض آن را ندارید. همین طور صحنه ای را مجسم کنید که در جاده از کنار خودرویی عبور می کنید که به دلیل پنچری لاستیک ها و نداشتن زاپاس یا وسیله ای برای پنچرگیری به دنبال کمک می گردند، و شما پیش خود فکر می کنید که کاش وسیله ای همراه داشتید تا مشکل آنها را حل کنید.
برای جلوگیری از بروز این حوادث، راه های مختلفی وجود دارد. یکی از ساده ترین راه ها، تنظیم باد لاستیک ها به صورت مرتب و قبل از انجام سفر است. اما انجام این کار هم اگر چه برای پیشگیری از حوادث جاده ای خوب است، اما نمی تواند مانعی برای ترکیدن لاستیک یا پنجر شدن آنها باشد.


علاوه بر حصول اطمینان از تنظیم بودن باد لاستیک ها، در اختیار داشتن ابزارهایی که هنگام بروز مشکل بتوان با استفاده از آنها، مشکل را برطرف نمود بسیار ضروری است. کمپرسور فندکی تنها وسیله ای است که در چنین مواقعی، همه آرزوی داشتنش را دارند. این نوع کمپرسورها به دلیل وزن و حجم کمی که دارند در صندوق عقب خودرو به راحتی جا می شوند، و در صورتی که یکی از آنها را در اختیار داشته باشید، این فقط شما هستید که در جاده ها علاوه بر خود، می توانید به دیگران نیز کمک کنید.
این کمپرسورها با اتصال مستقیم و یا غیر مستقیم - از طریق فندکی خودرو - به باتری ماشین نیرو گرفته و فشار مورد نیاز برای باد لاستیک ها را تأمین می کنند. کمپرسورهای فندکی در دو نوع تک سیلندر و دو سیلندر در فروشگاه جهان ابزار عرضه می شوند. کمپرسور فندکی هیوسان مدل S-2012، یک کمپرسور تک سیلندر با دبی هوای 45 لیتر در دقیقه می باشد. این کمپرسور 200 واتی، با وزن 2/8 کیلوگرم، بسیار سبک و کم حجم و دارای نشانگر باد از نوع عقربه ای است که با آن می توانید میزان باد لاستیک ها را نیز اندازه بگیرید.

کمپرسور فندکی
نوع دوم کمپرسور فندکی عرضه شده در جهان ابزار، کمپرسور فندکی ای پی ان مدل PC 20T، می باشد که برخلاف مدل هیوسان، از نوع دو سیلندر بوده و توانی برابر 300 وات دارد. دبی هوای این کمپرسور 70 لیتر در دقیقه و حداکثر فشار تولیدی آن معادل 150 PSI است. علاوه بر اینها، کمپرسور فندکی ای پی ان مدل PC 20T، دارای یک لامپ LED جهت استفاده در شب هنگام می باشد و یک کابل 2/5 متری برای اتصال به باتری نیز دارد. باید بدانید که هنگام استفاده از کمپرسورهای بادی فندکی، بهتر است موتور ماشین روشن باشد تا نیروی بیشتری از باتری به آن منتقل شود. همچنین برای جلوگیری از خرابی کلید هنگام استفاده از کمپرسور فندکی، ابتدا کلید را در حالت روشن بگذارید و بعد کابل را به باطری خودرو وصل کنید.


با در اختیار داشتن یکی از این کمپرسورها در صندوق عقب خودروی خود، دیگر نگران پنچری یا خالی شدن باد لاستیک های ماشین تان نخواهید بود و به دیگران نیز می توانید کمک نماید. علاوه بر این از این وسیله سبک می توانید به همراه یک باتری یا آداپتور، به عنوان یکی از وسایل کوهنوردی و حتی برای باد کردن انواع توپ نیز استفاده کنید.
مجتبی حافظ زاده

info@jahanabzar.com
۰۴۱- ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)