بستن
info@jahanabzar.com
۰۴۱ - ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)

مدیر عامل جهان ابزار: شعار اصلی ما حمایت از تولید داخل است

مدیر عامل شرکت جهان ابزار گفت: شعار اصلی ما حمایت از تولید داخل است. ما به عنوان زنجیره تامین، از کارگاه های مختلف و راکد زودبازده حمایت می کنیم.
به گزارش نصر، «رامین شیرپایی» در حاشیه همایش صنف ابزار صنعتی شمال غرب کشور که با میزبانی شرکت جهان ابزار و شرکت تولیدی آروا در هتل پارس ائل گلی تبریز برگزار شد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار نصرنیوز گفت: همایشی که برگزار شد بسیار متفاوت تر از سایر همایش هایی بود که در این صنف برگزار شده است. این همایش در سایه تولید داخل محصولات شرکت آروا به خصوص تجهیزات جوش و برش بود که ما نیز نمایندگی شرکت آروا در شمال غرب کشور هستیم.

همایش ابزار صنعتی در تبریز
وی افزود: وارد کنندگان محصولات قبل از ماجرای تحریم ها، ابزارآلات را از کشورهایی نظیر چین، ژاپن، کره و ... واردکرده و ما در جای جای ایران توزیع می کردیم ولی در چند سال اخیر با رهنمود از فرمایش مقام‌معظم رهبری، عمده توجه ما به تولید داخل متمرکز شد.
شیرپایی با بیان این که در راستای شعار حمایت از تولید ملی، از کارگاه های زودبارده در استان حمایت کرده ایم، افزود: بعضی افراد که دارای مهارت و تجربه در تولید هستند، متاسفانه سرمایه اولیه را ندارند؛ لذا در راستای حمایت از تولید ملی به سمت کارگاه های زودبازده در استان مثل کارگاه هایی که دستگاه جوش، دستگیره، آچارآلات و ... تولید می کنند رفتیم که زمینه فعالیت را داشتند ولی چون سرمایه ای نداشتند، توانستیم با تقویت و تزریق سرمایه منجر به فعال شدن کارگاه های راکد شویم.
مدیر عامل شرکت جهان ابزار با بیان اینکه ما به عنوان زنجیره تامین محصولات، از کارگاه های مختلف و راکد حمایت می کنیم، اشاره کرد و گفت: این حمایت به گونه ای است که با تامین مواد اولیه برای کارگاه ها، و در نهایت با فروش محصولات تولید شده توسط شرکت جهان ابزار، سود حاصل از درصد سهم تولید کنندگان را پرداخت می کنیم.


رامین شیرپایی با تاکید بر این که شعار اصلی ما حمایت از تولید داخل است، تصریح کرد: در این وضعیت نابسامان اقتصادی اگر بخواهیم قطعه ای را از کشور چین، تایوان، کره و هر کشور دیگر وارد کنیم، بی تردید با هزینه های سرسام‌آوری مواجه خواهیم شد این در حالی است که همان محصول را اگر در داخل کشور تولید کنیم هم به لحاظ هزینه مقرون به صرفه تر خواهد بود و هم به لحاظ کیفی، از کیفیت مطلوبی برخوردار خواهد بود و هم در زمان کمتری به دست مصرف کننده خواهد رسید. یعنی با حمایت از تولید داخل، می توانیم به لحاظ گردش سرمایه در بازار ابزارآلات گامی موثر برداریم.

info@jahanabzar.com
۰۴۱- ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)