بستن
info@jahanabzar.com
۰۴۱ - ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)

جدیدترین محصولات تاپ تول در جهان ابزار عرضه شد

جدیدترین محصولات تاپ تول در جهان ابزار عرضه شد

جدیدترین محصولات شرکت تاپ تول در فروشگاه اینترنتی جهان ابزار (jahanabzar.com) معرفی شدند.
شرکت تاپ تول (toptul tools) جدیدترین پیشتازان خود برای سال 2018 را معرفی و به بازار عرضه کرد. بکس شارژی 500 نیوتن مدل KPAB1650 و بکس شارژی 850 نیوتن مدل KABP1685 و پیچ گوشتی شارژی 4.5 نیوتن تاپ تول مدل KPDB0805 محصولات جدید این شرکت هستند که برای عرضه در سال جدید میلادی معرفی شده اند. بکس های شارژی، هر دو با درایو استاندارد 1/2 اینچ عرضه شده اند و در عوض چند درایو یدکی در جعبه آنها در نظر گرفته شده است.
شرکت تاپ تول برای هر دو بکس شارژی از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 4 آمپرساعت استفاده کرده که ظرف مدت 1 الی 2 ساعت شارژ شده و دستگاه را آماده به کار می کند. بکس شارژی مدل KABP1685 در سرعت 2200 دور به حداکثر گشتاور 850 نیوتن دست می یابد و در مقابل بکس مدل KPAB1650 در سرعت 3000 دور به 500 نیوتن گشتاور دست می یابد. مدل 850 نیوتن علاوه بر قابلیت کنترل سرعت، به یک دسته جانبی برای راحتی کار مجهز است که مدل 500 نیوتن از این دو قابلیت محروم است و در عوض دارای موتور براشلس با طول عمر بیشتر است.

محصولات جدید تاپ تول
پیچ گوشتی شارژی 4.5 نیوتن تاپ تول دارای قفل اتوماتیک برای سفت کردن دستی است و دکمه چپ گرد و راست گرد آن برای راحتی استفاده کاربر با یک دست به صورت ویژه طراحی شده است. این پیچ گوشتی شارژی همچنین مجهز به سه نظام اتوماتیک برای تعویض راحت بیت ها است. لازم به ذکر است که علاقمندان به کیفیت و کارایی تاپ تول می توانند این محصولات جدید را از فروشگاه اینترنتی جهان ابزار تهیه کنند.

محصولات جدید تاپ تول

info@jahanabzar.com
۰۴۱- ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)