بستن
info@jahanabzar.com
۰۴۱ - ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)

بازدید هیات کاری رونیکس از کارخانه جیت کره جنوبی

بازدید هیات کاری رونیکس از کارخانه جیت کره جنوبی

با همکاری و مشارکت شرکت رونیکس و به دعوت کارخانه جیت (Jit) کره جنوبی، مدیر عامل فروشگاه جهان ابزار به همراه جمعی از مدیران شرکت رونیکس و فروشندگان محصولات این شرکت در مراکز استان ها، از مجموعه صنعتی ساخت ابزار جیت، بازدید کردند.
در این برنامه بازدید که از 9 خرداد و به مدت 10 روز انجام شد، مدیر عامل فروشگاه جهان ابزار نیز به عنوان یکی از مدعوین، همراه با دیگر پیشکسوتان صنعت ابزار و مدیران شرکت رونیکس، ضمن بازدید از کارخانه جیت، با مدیران این شرکت و دیگر مسئولان محلی ناحیه گانگنام گو شهر سئول پایتخت کره جنوبی دیدار کرد.
آقای رامین شیرپایی، هدف از این سفر را بازدید و آشنایی با کارخانه جیت کره جنوبی جهت زمینه سازی برای افزایش همکاری ها در زمینه واردات و فروش محصولات باکیفیت این شرکت در بازار ایران دانست و گفت: دیدار با مدیر عامل و مدیران ارشد شرکت جیت (Jit)، بازدید از خط تولید، کنترل کیفی، بازدید از بخش R&D، طراحی و قالب سازی کارخانه و نیز دیدار صمیمی با شهردار و مسئولان محلی ناحیه گانگنام گو از مهم ترین برنامه های سفر 10 روزه هیات کاری رونیکس به کره بود.

وی در ادامه افزود: شرکت در ضیافت شام مدیر عامل جیت که به افتخار هیات کاری رونیکس ترتیب داده شده بود از دیگر برنامه های سفر بود که در آن علاوه بر مدیران ارشد جیت (Jit)، شهردار و مسئولان محلی منطقه گانگنام گو شهر سئول نیز حضور داشتند. در این ضیافت شام، مدیر عامل جیت طی سخنان کوتاهی از حضور هیات کاری رونیکس ابراز خرسندی نمود و خواستار افزایش سطح همکاری ها شد. مدیر عامل شرکت رونیکس نیز ضمن تشکر از مهمان نوازی خوب و صمیمانه شرکت جیت به پیشرفت های شرکت رونیکس در عرصه تولید و فروش ابزارآلات اشاره کرد و از پیشنهاد مدیر عامل جیت در افزایش همکاری ها استقبال کرد.
مدیر عامل جهان ابزار در ادامه ضمن تشکر از خونگرمی و مهمان نوازی مدیران شرکت جیت به خصوص آقای «اوو» مدیر عامل این شرکت، حضور در کنار جمعی صمیمی از فعالان صنعت ابزار ایران در کشور کره جنوبی، مهد تکنولوژی و صنعت دنیا و بازدید از کارخانه جیت و آشنایی با جدیدترین محصولات این شرکت را فرصتی بزرگ جهت معرفی محصولات با کیفیت کره ای در بازار مصرف ایران دانست و افزود: کیفیت بسیار بالای تولیدات جیت، این قوت قلب را به ما می دهد تا با اطمینان خاطر بیشتری محصولات کره ای را به صنعت گران ایرانی عرضه کنیم.

بازدید مدیر عامل جهان ابزار از کارخانه ابزار بادی جیت کره جنوبی
وی با قدردانی از مدیر عامل شرکت رونیکس به خاطر هماهنگی انجام این سفر افزود: برای من افتخار بزرگی بود تا در کنار بزرگان و پیشکسوتان صنعت ابزار ایران و در جمعی صمیمی و باتجربه به این سفر کاری عزیمت نمودم و از تجربیات گرانقدر آنان در طول سفر بهره مند شدم. وی در پایان ابراز امیدواری کرد همراهی و همدلی فروشندگان صنعت ابزار با مدیران رونیکس موجب اتفاق نظر آنان در زمینه ارائه محصولات با کیفیت تر و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان گردد.

 

info@jahanabzar.com
۰۴۱- ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)