بستن
info@jahanabzar.com
۰۴۱ - ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)
پیام تبریک سال نو توسط مدیرعامل مجموعه جهان ابزار
پیام تبریک سال نو توسط مدیرعامل مجموعه جهان ابزار "مهندس رامین شیرپای" با آرزوی سالی خوش برای همه هموطنان عزیز
جشن آخر سال ۱۴۰۲ جهان ابزار | پایانی خوش برای سالی پربار
با پایان سالی پربار و موفق، دوباره آمده زمان جشن و سروری. در این روز خوش و شاد، مدیران و کارکنان شرکت جهان ابزار گرد هم آمدند تا کارهای گذشته را مرور و آینده را روشن تر کنند.
کلیپ حال و هوای نوروزی ابزار فروشان
سال نو مبارک! کلیپ حال و هوای نوروزی ابزار فروشان تهیه شده در واحد روابط عمومی شرکت جهان ابزار
آخرین وداع با حاج مصطفی راستگار: تسلیت و یادبود
با تأسف و اندوه عمیق، خبر درگذشت حاج مصطفی راستگار، دایی گرامیتان، را دریافت کردیم. آقای راستگار، به عنوان یکی از اعضای گرامی خانواده شرکت جهان ابزار، برای ما همواره عزیز و محترم بودند. در این لحظات سخت، ما برای آقایان رامین و بهزاد شیرپایی، مدیران پیشرو و ارجمند مجموعه جهان ابزار، تسلیت عمیق خود را اعلام می‌کنیم.
ویدیو: لحظات شیرین و به یادماندنی شب چله در جمع خانواده جهان ابزار
به گزارش روابط عمومی شرکت جهان ابزار، شب چله؛ شبی که هر سال در سی ام آذر ماه، طولانی ترین شب سال در انتهای پاییز رخ می‌دهد. شبی که ایرانیان در کنار هم به استقبال زمستان می روند و نیکویی و برکت‌ برای یکدیگر آرزو می‌کنند.
این بار اهواز میزبان صنف بزرگ ابزار کشور بود!
به گزارش روابــط عمومی شرکت جهان ابزار ، رامین شیرپای مدیرعامل شرکت جهان ابزار پس از بازدید از غرفه شرکت های حضور یافته در نمایشگاه صنعت اهواز گفت: این دومین گردهمایی صنف ابزار کشور در سال 1402 بود که نخست اردیبشهت ماه در شهر تـــبریز میزبان هــمکاران بودیم و اینک نــــیز شاهد برگـــزاری این نمایــــشگاه در جــنوب کشــور و در شهـر زیبای اهواز بودیم. کــه خوشبختانـــه هــردو نمایـــشگاه با استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان همراه بود، که این امـر باعث [...]
فرمان اقتصاد کشور ، به دست اصناف می چرخد
مهندس رامین شیرپای مدیرعامل شرکت جهان ابزار طی پیامی روز اصناف را به این قشر زحمتکش تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:
مدیر عامل جهان ابزار: شعار اصلی ما حمایت از تولید داخل است
مدیر عامل شرکت جهان ابزار گفت: شعار اصلی ما حمایت از تولید داخل است. ما به عنوان زنجیره تامین، از کارگاه های مختلف و راکد زودبازده حمایت می کنیم.
همایش تخصصی ابزارآلات صنعتی شرکت آروا در تبریز برگزار شد
همایش تخصصی ابزارآلات صنعتی شرکت آروا در تبریز برگزار شد همایش تخصصی ابزارآلات صنعتی شرکت جهان ابزار و آروا، به میزبانی شرکت جهان ابزار در تبریز برگزار شد.در این همایش باشکوه مهندس محمد امین مصلایی مدیر عامل شرکت آروا، قائم مقام مدیر عامل این شرکت، رئیس و اعضای اتحادیه صنف ابزار آذربایجان شرقی، و جمع زیادی از همکاران و فروشندگان ابزار در استان های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل کرمانشاه حضور داشتند.در ابتدای این مراسم رامین شیرپایی مدیر عامل شرکت [...]
گزارش عملکرد تجارت الکترونیک جهان ابزار
گزارش عملکرد تجارت الکترونیک جهان ابزار شرکت داده تجارت طراح سایت و مجری تجارت الکترونیک جهان ابزار، گزارش تجارت الکترونیک این شرکت را در ۹ ماه سال جاری نسبت به سال ۹۷ منتشر کرد.بر اساس این گزارش، آمارهای فعالیت تجارت الکترونیک جهان ابزار، حاکی از رشد این شرکت در شاخص های عملکردی مهم می باشد.بررسی آمارها رشد ۳۱ درصدی تعداد سفارش های ثبت شده در ۹ ماه سال ۹۸ نسبت به کل فروش اینترنتی سال ۹۷ را نشان می دهد. بر همین اساس، ارزش ریالی سفارش های ثبت شده [...]
پیام مدیر عامل جهان ابزار به مناسبت روز اصناف؛ صنف ابزار، متعهد به تأمین ابزار بخش صنعت می باشد
رامین شیرپایی مدیر عامل جهان ابزار در پیامی ضمن گرامیداشت روز اصناف و تبریک این روز به پیشکسوتان و تمام همکاران زحمت کش این صنف گفت: یکی از پایه های اصلی رشد و بالندگی صنعت هر کشور، صنعت ابزار و فعالان این صنف می باشند که با تأمین به موقع ابزار و تجهیزات صنعتی مورد نیاز صنایع و کارخانه ها، باعث تداوم فعالیت بخش صنعت هستند.وی افزود: رسالت ما در جهان ابزار از همان ابتدا بر این اصل استوار بود و در طول دو دهه فعالیت خود نیز تمام تلاش و همت خود را [...]
اخذ گواهی نامه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت (QMS) توسط جهان ابزار
جهان ابزار موفق شد گواهی نامه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت (QMS) را از موسسه ارزیابان کیفیت خاورمیانه (AKK) اخذ نماید.
دهمین نمایشگاه بین المللی ماشین ابزار، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق برگزار شد
دهمین نمایشگاه بین المللی ماشین ابزار، اتوماسیون و ابزار دقیق 26 لغایت 29 تیر در محل دائمی نمایشگاه های تبریز و با حضور علاقمندان و فعالان صنعت ابزار برگزار شد.
با انجام آخرین قرعه کشی؛ برندگان مسابقه پیش بینی نتیجه بازی ایران و پرتغال مشخص شدند
با انجام آخرین بازی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل پرتغال، برندگان مسابقه پیش بینی نتیجه این بازی هم مشخص شدند. 
برندگان مسابقه پیش بینی نتیجه بازی ایران و اسپانیا مشخص شدند
با انجام قرعه کشی مسابقه پیش بینی نتیجه بازی ایران و اسپانیا، برندگان این مسابقه مشخص شدند. 
برندگان مسابقه پیش بینی نتیجه بازی ایران و مراکش مشخص شدند
با انجام قرعه کشی مسابقه پیش بینی نتیجه بازی ایران و مراکش، برندگان این مسابقه مشخص شدند.
تجلیل از مدیر عامل جهان ابزار در نخستین کنگره کشوری برند ماندگار
از مدیر عامل جهان ابزار در نخستین کنگره کشوری برند ماندگار به عنوان یکی از مدیران نامدار در کلاس جهانی تجلیل شد.
هدیه های عجیب برای آدم های نجیب
با ارزش ترین و مناسب ترین هدیه برای مناسبت خاصی مثل ولنتاین چه چیزی می تواند باشد؟ آیا یک هدیه لوکس و گران قیمت می تواند انتخاب ایده آلی باشد؟
جدیدترین محصولات تاپ تول در جهان ابزار عرضه شد
جدیدترین محصولات شرکت تاپ تول در فروشگاه اینترنتی جهان ابزار (jahanabzar.com) معرفی شدند.
دورهمی یلدایی جهان ابزار
.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}
حضور مدیر عامل فروشگاه جهان ابزار در نمایشگاه ساختمان دبی Big5
رامین شیرپایی مدیر عامل فروشگاه جهان ابزار در سی و هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی ساختمانی دبی، معروف به Dubai Big5 که ۵ الی ۸ آذر ماه ۹۶ برگزار شد حضور یافت.
نمایندگی رسمی شرکت های لایت، آلتونا و رانگسی در منطقه شمال غرب به جهان ابزار واگذار شد
نمایندگی رسمی شرکت های لایت و آلتونا در منطقه شمال غرب کشور، توسط نماینده رسمی این شرکت ها در ایران و خاورمیانه به مجموعه جهان ابزار واگذار شد.
دومین مرحله قرعه کشی جوایز ماهانه جهان ابزار برگزار شد
دومین مرحله قرعه کشی ماهانه بین اعضای کانال تلگرام جهان ابزار توسط رامین شیرپایی، مدیر عامل مجموعه جهان ابزار، انجام شد
فروشگاه اینترنتی جهان ابزار راه اندازی شد
به دنبال تصمیم مدیران جهان ابزار مبنی بر حضور فعال در تجارت الکترونیکی، و پس از چند ماه تلاش و کوشش، فروشگاه اینترنتی جهان ابزار منتشر شد.

info@jahanabzar.com
۰۴۱- ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)