بستن
info@jahanabzar.com
۰۴۱ - ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)
پیام تبریک سال نو توسط مدیرعامل مجموعه جهان ابزار
پیام تبریک سال نو توسط مدیرعامل مجموعه جهان ابزار "مهندس رامین شیرپای" با آرزوی سالی خوش برای همه هموطنان عزیز
جشن آخر سال ۱۴۰۲ جهان ابزار | پایانی خوش برای سالی پربار
با پایان سالی پربار و موفق، دوباره آمده زمان جشن و سروری. در این روز خوش و شاد، مدیران و کارکنان شرکت جهان ابزار گرد هم آمدند تا کارهای گذشته را مرور و آینده را روشن تر کنند.
کلیپ حال و هوای نوروزی ابزار فروشان
سال نو مبارک! کلیپ حال و هوای نوروزی ابزار فروشان تهیه شده در واحد روابط عمومی شرکت جهان ابزار
آخرین وداع با حاج مصطفی راستگار: تسلیت و یادبود
با تأسف و اندوه عمیق، خبر درگذشت حاج مصطفی راستگار، دایی گرامیتان، را دریافت کردیم. آقای راستگار، به عنوان یکی از اعضای گرامی خانواده شرکت جهان ابزار، برای ما همواره عزیز و محترم بودند. در این لحظات سخت، ما برای آقایان رامین و بهزاد شیرپایی، مدیران پیشرو و ارجمند مجموعه جهان ابزار، تسلیت عمیق خود را اعلام می‌کنیم.
ویدیو: لحظات شیرین و به یادماندنی شب چله در جمع خانواده جهان ابزار
به گزارش روابط عمومی شرکت جهان ابزار، شب چله؛ شبی که هر سال در سی ام آذر ماه، طولانی ترین شب سال در انتهای پاییز رخ می‌دهد. شبی که ایرانیان در کنار هم به استقبال زمستان می روند و نیکویی و برکت‌ برای یکدیگر آرزو می‌کنند.
۹ اکتشاف علمی با شکوه در سال ۲۰۲۳ تلسکوپ فضایی جیمز وب
این تلسکوپ بی‌سابقه درک ما از کیهان را از دیدن دورتر در فضازمان تا آشکار کردن مناظر خیره‌کننده در منظومه شمسی خودمان تغییر می‌دهد.
این بار اهواز میزبان صنف بزرگ ابزار کشور بود!
به گزارش روابــط عمومی شرکت جهان ابزار ، رامین شیرپای مدیرعامل شرکت جهان ابزار پس از بازدید از غرفه شرکت های حضور یافته در نمایشگاه صنعت اهواز گفت: این دومین گردهمایی صنف ابزار کشور در سال 1402 بود که نخست اردیبشهت ماه در شهر تـــبریز میزبان هــمکاران بودیم و اینک نــــیز شاهد برگـــزاری این نمایــــشگاه در جــنوب کشــور و در شهـر زیبای اهواز بودیم. کــه خوشبختانـــه هــردو نمایـــشگاه با استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان همراه بود، که این امـر باعث [...]
فرمان اقتصاد کشور ، به دست اصناف می چرخد
مهندس رامین شیرپای مدیرعامل شرکت جهان ابزار طی پیامی روز اصناف را به این قشر زحمتکش تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:
نمایشگاه تخصصی ابزارآلات صنعتی و ساختمانی به کار خود پایان داد
اولین نمایشگاه تخصصی ابزارآلات صنعتی، ساختمانی و یراق‌آلات ایران با شرکت برندهای برتر کشور طی چهار روز در شهر تبریز و با حضور پرشور بازدیدکنندگان همراه بود. به گزارش روابط عمومی شرکت جهان ابزار، تبریز میزبان اولین نمایشگاه تخصصی برندهای برتر حوزه ابزارآلات در ایران بود که طی چهار روز از تاریخ 7 الی 10 اردیبهشت 1402 در محل نمایشگاه بین المللی تبریز اجرا گردید.
نشست اعضای اتحادیه ابزارآلات تبریز برگزار شد
با حضور مدیرعامل مجموعه جهان ابزار به عنوان مهمان ویژه، احکام هیئت مدیره جدید اتحادیه ابزار آلات صنعتی کلانشهر تبریز اعطا و از زحمات هیئت مدیره قبلی تجلیل به عمل آمد.
اصناف قلب تپنده اقتصاد کشور است
مدیرعامل شرکت جهان ابزار به مناسبت روز اصناف گفت: اصناف قلب تپنده اقتصاد کشوراند و می توانند برترین عامل حمایت از کالای ایرانی باشند.
برگزاری نمایشگاه صنعت تبریز
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت و ماشین آلات ایران در محل نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می شود.
تیزر نوروز 1401 .aparat-video-responsive{position:relative;}.aparat-video-responsive iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;} .aparat-video-responsive{position:relative;}.aparat-video-responsive iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;} .h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame [...]
آغاز زمستان داغ ابزار در سطح کشور
جهان ابزار - جشنواره کولاک ابزار با شرایط فروش ویژه انواع متنوعی از ابزارآلات صنعتی و ساختمانی آغاز می شود.
برگزاری جلسه فصلی شرکت آروا با حضور مدیرعامل مجموعه جهان ابزار
جلسه فصلی شرکت آروا با حضور نمایندگان "vip" شرکت، امروز 12 آبان 1400 در ساختمان مرکزی آروا واقع در تهران برگزار شد.
اولین فستیوال توزیع و فروش ابزار در کشور استارت خورد
فستیوال کهکشانی ابزار با هدف مساعد کردن زمینه خرید ابزار توسط خرده فروشان و کسب و کارهای مرتبط با ابزار در سراسر کشور آغاز به کار کرد.
جهان ابزار همراه همیشگی NEC | رامین شیرپایی
جهان ابزار همراه همیشگی NEC | رامین شیرپایی در ویدیوی زیر، تبریک مدیر عامل جهان ابزار، «مهندس رامین شیرپایی» را می بینیم از طریق مدیای «گروه صنعتی ان‌ای‌سی» تهیه شده است. متن ویدیو به زبان ترکی آذربایجانی است. ترجمه سخنان ایشان را به دو زبان در زیر آورده ایم: عزیز همکارلاریم سلام سیزینله بیرگه، چتین کئچن بیر ایلی ده آرخامیزدا قویدوق. اومودوموز بودور کی اؤز ساغلیغیمیز اوچون بایرام گونلرینده ، بهداشتی [...]
آخرین سال قرن در جهان ابزار | نوروز 1400
آخرین سال قرن در جهان ابزار | نوروز 1400 فرا رسیدن بهار و عبور از خزان، همزادی به نام امید دارد. امید به آینده ای بهتر که عزت و کامیابی، وجد و نشاط و سلامت و بهروزی را به ارمغان می آورد. برای خانواده جهان ابزار، صرف نظر از شرایط موجود، فرا رسیدن سالی نو، بذر امیدی است برای ایجاد تحول در صنعت و تولید کشور. تحولی که توسعه اقتصادی و صنعتی کشور را  نوید داده و گامی به سمت توسعه پایدار باشد. به جرئت می گوییم، شرایط ناگواری که در این روزها بر [...]
پیام نوروزی متفاوت مدیر عامل شرکت جهان ابزار
مدیر عامل شرکت جهان ابزار ضمن تبریک حلول سال نو، به شیوع ویروس کرونا واکنش نشان داد.
مدیر عامل جهان ابزار: شعار اصلی ما حمایت از تولید داخل است
مدیر عامل شرکت جهان ابزار گفت: شعار اصلی ما حمایت از تولید داخل است. ما به عنوان زنجیره تامین، از کارگاه های مختلف و راکد زودبازده حمایت می کنیم.
همایش تخصصی ابزارآلات صنعتی شرکت آروا در تبریز برگزار شد
همایش تخصصی ابزارآلات صنعتی شرکت آروا در تبریز برگزار شد همایش تخصصی ابزارآلات صنعتی شرکت جهان ابزار و آروا، به میزبانی شرکت جهان ابزار در تبریز برگزار شد.در این همایش باشکوه مهندس محمد امین مصلایی مدیر عامل شرکت آروا، قائم مقام مدیر عامل این شرکت، رئیس و اعضای اتحادیه صنف ابزار آذربایجان شرقی، و جمع زیادی از همکاران و فروشندگان ابزار در استان های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل کرمانشاه حضور داشتند.در ابتدای این مراسم رامین شیرپایی مدیر عامل شرکت [...]
گزارش عملکرد تجارت الکترونیک جهان ابزار
گزارش عملکرد تجارت الکترونیک جهان ابزار شرکت داده تجارت طراح سایت و مجری تجارت الکترونیک جهان ابزار، گزارش تجارت الکترونیک این شرکت را در ۹ ماه سال جاری نسبت به سال ۹۷ منتشر کرد.بر اساس این گزارش، آمارهای فعالیت تجارت الکترونیک جهان ابزار، حاکی از رشد این شرکت در شاخص های عملکردی مهم می باشد.بررسی آمارها رشد ۳۱ درصدی تعداد سفارش های ثبت شده در ۹ ماه سال ۹۸ نسبت به کل فروش اینترنتی سال ۹۷ را نشان می دهد. بر همین اساس، ارزش ریالی سفارش های ثبت شده [...]
رامین شیرپایی مدیر عامل جهان ابزار با حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران از غرفه شرکت آروا بازدید نمود
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران برگزار شد
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران از تاریخ ۱۸ الی ۲۱ مهر ماه ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. در این نمایشگاه که در گروه های کالایی ماشین آلات و خطوط تولید، تجهیزات صنعتی و کارگاهی، ابزارآلات، تجهیزات ایمنی و بهداشت و ... برگزار شد، شرکت ها و صنایع تولیدی داخلی، توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند.

info@jahanabzar.com
۰۴۱- ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)