بستن
info@jahanabzar.com
۰۴۱ - ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)

جهان ابزار در یک نگاه

فروشگاه و نمایشگاه دائمی جهان ابزار


فروشگاه جهان ابزار در سال 1380 توسط برادران «رامین و بهزاد شیرپایی» در زمینه فروش ابزار در تبریز تأسیس گردید. جهان ابزار به پشتوانه بیش از دو دهه فعالیت و کسب تجربه در زمینه تأمین و توزیع ابزارهای صنعتی و ساختمانی، مأموریت خود را تأمین ابزار و تجهیزات مورد نیاز صنایع و کارگاه های صنعتی شمال غرب کشور تعریف کرده است. جهان ابزار به عنوان اولین، بزرگ ترین و مجهزترین مجموعه متمرکز فروش ابزار و تجهیزات صنعتی و ساختمانی در منطقه شمال غرب کشور و با اجرای استانداردهای مدیریتی، مکانیزاسیون بخش مالی و حسابداری، احداث چند انبار مجهز و مدرن، احداث ساختمان اداری، نمایشگاهی و رفاهی ویژه پرسنل و مشتریان، توانست به یک مجموعه تخصصی بزرگ و مجهز تأمین و فروش ابزار و تجهیزات صنعتی و ساختمانی تبدیل گردد. احداث و راه اندازی مرکز تخصصی مشاوره و خدمات فنی و پشتیبانی جهان ابزار که با نام جهان سرویس فعالیت می کند، یکی از مهم ترین اقدامات جهان ابزار برای تکمیل فرآیند خدمات دهی به مشتریان است که از لحظه فروش آغاز می شود.

فروشگاه جهان ابزار از سال 1384 و با هدف برندسازی و واردات محصولات شرکت های بزرگ، حضوری فعال و همه ساله در نمایشگاه های داخلی و خارجی ابزارآلات صنعتی و ساختمانی داشت که حاصل آن همکاری با برندهایی چون بوش (Bosch)، هیوندای (Hyundai)، روبیکن (Rubican)، رونیکس (Ronix)، ایران پتک، نووا (Nova)، ماکیتا (Makita)، آروا (Arva)، تاپتول (Toptul)، دوو (Daewoo)، ای پی ان (APN Tools) و ... بود که کار بازاریابی و فروش محصولات خود را در بازار منطقه شمال غرب کشور، به جهان ابزار سپردند. این فروشگاه در حال حاضر گروه های مختلفی از ابزارهای برقی و شارژی، ابزارهای بادی، ابزارهای دستی، دستگاه های جوش و برش، و ابزارهای کارگاهی و گاراژی، و ... را برای مشتریان تأمین می نماید.

جهان ابزار

اهداف و چشم انداز جهان ابزار

یکی از مهم ترین اولویت ها و برنامه های جهان ابزار، فروش اینترنتی ابزار با استفاده از ظرفیت اینترنت و با هدف توسعه بازار در سراسر ایران است. استفاده از ابزار اینترنت و ورود به تجارت الکترونیکی فصل جدیدی از فعالیت جهان ابزار را رقم می زند که می تواند شتاب رشد و توسعه این مجموعه را دو چندان کند. به همین منظور پس از تحقیق و کسب مشاوره و با تشکیل تیم تخصصی در حوزه IT در کنار سایر واحدها، فروشگاه اینترنتی جهان ابزار جهت عملی شدن فروش اینترنتی ابزار در سراسر کشور، راه اندازی گردید. در یک برنامه بلند مدت دیگر، جهان ابزار قصد دارد به یک «هلدینگ تخصصی ابزارآلات صنعتی» در کشور تبدیل گردد، به طوری که در این صنعت، تجهیزات و ابزارهای مورد نیاز مصرف کنندگان را تأمین نماید.

info@jahanabzar.com
۰۴۱- ۳۴۲۴۷۱۷۱ (۸:۰۰ - ۱۹:۰۰)